Το Consumer Reports είναι μια αμερικανική μη κερδοσκοπική οργάνωση καταναλωτών, αφιερωμένη σε αμερόληπτες δοκιμές προϊόντων, ερευνητική δημοσιογραφία, έρευνες με γνώμονα τους καταναλωτές, δημόσια εκπαίδευση και υποστήριξη των καταναλωτών.

Πρόσφατα, ανέλυσε δεδομένα για παλαιότερα μοντέλα από ετήσιες έρευνες αυτοκινήτων στις Η.Π.Α για να δει ποια μοντέλα μπορούν χρειάζονται δαπανηρές επισκευές, και κυρίως αντικατάσταση της φλάντζας κυλινδροκεφαλής. Όπως γνωρίζεις, η φλάντζα κυλινδροκεφαλής παρέχει στεγανοποίηση μεταξύ της κυλινδροκεφαλής και του μπλοκ του κινητήρα. Η φλάντζα βρίσκεται υπό πίεση και μπορεί να καταστραφεί λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα, φθοράς με την πάροδο του χρόνου, ελαττωματικού σχεδιασμού ή εσφαλμένης εγκατάστασης.

Κάποιο πρόβλημα με τη φλάντζα της κεφαλής μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε άλλα μεγαλύτερα προβλήματα, καθώς το ψυκτικό υγρό ή το λιπαντικό του κινητήρα μπορεί να διαρρεύσουν, και τελικά να πάθει σοβαρό πρόβλημα ο κινητήρας.

Η BMW Σειρά 3 MY2006-2007 εμφανίζει πιθανή αστοχία στη φλάντζα μεταξύ 145.000 και 222.000 χλμ, το Subaru Impreza ΜΥ2006-2008 μεταξύ 145.000 και 257.000 χλμ., το Outback ΜΥ2001-2009 μεταξύ 158.000 και 262.000 χλμ., το Forester ΜΥ2001-2009 μεταξύ 159.000 και 243.000 χλμ., με τα μοντέλα της Subaru να χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα.

Το Chevrolet Cruze ΜΥ2011 εμφανίζει πιθανή αστοχία στη φλάντζα μεταξύ 100.000 και 156.000 χλμ., τα Mini Cooper/Clubman MY2008 μεταξύ 92.000 και 200.000 χλμ και η BMW X5 MY2013 μεταξύ 95.000 και 108.000 χλμ. Στην ίδια λίστα βρίσκονται επίσης τα Infiniti M MY2008, Mazda MX-5 MY2000 και Subaru Baja MY2006.