Και φέτος το Consumer Reports ανακοίνωσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν τα καλύτερα αλλά και τα χειρότερα αυτοκίνητα, όπως επίσης και τα καλύτερα μοντέλα του έτους.
Αν δεν γνωρίζεις τι είναι το Consumer Reports, θα σου αναφέρω πως πρόκειται για έναν Αμερικάνικο μη-κερδοσκοπικό οργανισμό με ιστορία 80+ ετών που δεν στηρίζεται με διαφημίσεις και αγοράζει τα αυτοκίνητα (και τα υπόλοιπα προϊόντα) που δοκιμάζει – δεν είναι “δημοσιογραφικά”. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός έχει ως στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με προϊόντα που είναι διαθέσιμα στην αγορά, με τους Αμερικάνους να δείχνουν ιδιαίτερη σημασία στο τι προτείνει και στο τι δεν προτείνει το Consumer Reports για αγορά.
Οι καλύτερες και οι χειρότερες εταιρίες
Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος στη πρώτη θέση βρίσκεται η BMW, με την Subaru να βρίσκεται και φέτος στη 2η θέση μαζί με την Porsche. Η Honda βρίσκεται στη 4η θέση και ακολουθούν η Lexus, η Mini, η Kia και η Mazda. Στον πάτο της λίστας βρέθηκε η Jeep και η Land Rover.
Το Consumer Reports για να καταλήξει στις αποφάσεις του και να δημιουργήσει τον πίνακα που βλέπεις (Brand Report Card) υπολόγισε τη γενική βαθμολογία, την βαθμολογία της δοκιμής, την αξιοπιστία των μοντέλων κάθε μάρκας, την ικανοποίηση των ιδιοκτητών, τις εκπομπές ρύπων και την παρεχόμενη ασφάλεια. Ο πίνακας παρουσιάζει τον μέσο όρο όλων αυτών των βαθμολογιών ανά εταιρία.
Το Consumer Reports προτείνει για αγορά όλα τα μοντέλα επτά αυτοκινητοβιομηχανιών, των: Acura, BMW, Honda, Kia, Mazda, Mini και Porsche. Από την άλλη, δεν προτείνει για αγορά κανένα μοντέλο των: Dodge, Maserati, Alfa Romeo, Mercedes-Benz, Rivian, GMC, Jaguar, Land Rover και Jeep.
Όσο για την απουσία κάποιων εταιριών, το Consumer Reports λέει ότι κάθε μάρκα πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 μοντέλα με δεδομένα δοκιμών και αξιοπιστίας για να συμπεριληφθεί. Κατά συνέπεια Lucid, Polestar και Ram δεν εμφανίζονται στον πίνακα.
Διάβασε επίσης
Τα 10 καλύτερα
Η συνολική βαθμολογία κάθε αυτοκινήτου καταρτίζεται από πολλούς παράγοντες, όπως η βαθμολογία που πήρε το κάθε αυτοκίνητο κατά την δοκιμή, τη μέση κατανάλωσή του, τον βαθμό αξιοπιστίας του, την ικανοποίηση των πελατών, τα συστήματα υποβοήθησης που έχει, όπως και την ασφάλεια που προσφέρει μέσω των αποτελεσμάτων των δοκιμών πρόσκρουσης.
Τα 7 από τα 10 μοντέλα ήταν Ιαπωνικά, δύο Αμερικάνικα και το ένα γερμανικό. Τα τέσσερα ήταν υβριδικά, τα τρία plug-in υβριδικά, τα δύο με κινητήρες βενζίνης και το ένα ηλεκτρικό. H Toyota κυριάρχησε αφού 4 μοντέλα της βρίσκονται ανάμεσα στα 10 καλύτερα.