Επίσημο: Volkswagen Tiguan facelift, Tiguan eHybrid και Tiguan R

Σχετικά άρθρα

Η Volkswagen μας δείχνει την ανανεωμένη έκδοση του Tiguan που πέρυσι ήταν το best-seller μοντέλο της γερμανικής εταιρίας. Το ανανεωμένο μοντέλο θα προσφέρεται σε plug-in υβριδική έκδοση, αλλά και σε R έκδοση και σχεδιαστικά το μοντέλο αποκτά νέους προφυλακτήρες, νέα LED φωτιστικά σώματα, νέα μάσκα, νέες απολήξεις εξατμίσεων και νέες ζάντες από 17″ έως 21″.

Επίσης υπάρχει το νέο λογότυπο της Volkswagen, δύο νέα εξωτερικά χρώματα (Oryx White και Kings Red), ενώ τα γράμματα “Tiguan” βρίσκονται στο κέντρο του πορτμπαγκάζ, όπως συμβαίνει στα Arteon, Touareg και νέο Golf.

Στο εσωτερικό υπάρχει νέο τιμόνι με χειριστήρια αφής και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIB3 με οθόνη αφής 8″ ή 10,25″ χωρίς φυσικούς διακόπτες, που υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.

Επίσης συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 8″ ή 10,25″, νέα διακοσμητικά, νέες επενδύσεις, κρυφό φωτισμό με 15 διαφορετικά χρώματα, Harman/Kardon ηχοσύστημα 700 watt με 12 ηχεία, ασύρματο φορτιστή smartphone και νέες επενδύσεις. Επίσης νέο είναι το σύστημα κλιματισμού, με όλες τις λειτουργίες του να ελέγχονται μέσω επιφανειών αφής.

Η R έκδοση ξεχωρίζει από την πιο σπορ σχεδίαση με νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή. Επίσης εξοπλίζεται με ζάντες 21″ με ελαστικά διαστάσεων 235/35, ενώ φέρει χαμηλότερη ανάρτηση, μεγάλα φρένα με μπλε δαγκάνες, εξάτμιση Akrapovic, σπορ καθίσματα και μεγαλύτερα paddles στο τιμόνι.

Μηχανικά φορά τον 2,0-λιτρο TSI κινητήρα απόδοσης 320 ίππων με 450 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς, ενώ διαθέτει το R-Performance Torque Vectoring.

Επίσης υπάρχει και η plug-in υβριδική έκδοση που ονομάζεται eHybrid και συνδυάζει τον 1.400άρη TSI κινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 250 Nm ροπής με έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 ίππων), ο οποίος αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων-λιθίου, χωρητικότητας 13 kWh. Το σύστημα παράγει συνδυαστικά 245 άλογα και 400 Nm ροπή, με την κίνηση να μεταφέρεται μέσω ενός 6-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χλμ με ταχύτητα έως 130 χλμ/ώρα.

Επιπλέον υπάρχουν διαθέσιμοι τέσσερις TSI κινητήρες, δύο 1.500 κ.εκ απόδοσης 130 και 150 ίππων και δύο 2.0-λίτρων απόδοσης 190 και 230 ίππων, όπως και δύο TDI κινητήρες 2.000 κ.εκ απόδοσης 150 και 200 ίππων.

Το Tiguan διαθέτει νέες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, όπως το Travel Assist, που αναλαμβάνει να στρίψει, να επιταχύνει και να επιβραδύνει το όχημα όταν κινείται σε κάποιον αυτοκινητόδρομο, ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης που χρησιμοποιεί το ενεργό cruise control και το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, με τον οδηγό να χρειάζεται να κρατά τουλάχιστον με το ένα χέρι το τιμόνι.

Πάνω σε αυτό, υπάρχουν ενσωματωμένοι αισθητήρες που ανιχνεύουν το πότε το ακουμπά ο οδηγός και αν δεν το ακουμπά για περισσότερα από 15 δευτερόλεπτα, το αυτοκίνητο ειδοποιεί ακουστικά και οπτικά τον οδηγό, ενώ ενεργοποιεί στιγμιαία τα φρένα για να “τραντάξει” τον οδηγό. Εάν αυτός εξακολουθεί να μην τοποθετεί τα χέρια του στο τιμόνι και δεν αναλαμβάνει τον έλεγχο του οχήματος, τότε το σύστημα φρενάρει αυτόματα το Tiguan και το παρκάρει με ασφάλεια στην άκρη του δρόμου.

Το ανανεωμένο Tiguan αναμένεται στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...