Mercedes: Ο εσωτερικός σχεδιασμός της W11 προκαλεί προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων

Σχετικά άρθρα

Η Mercedes ανακάλυψε πως ο εσωτερικός σχεδιασμός της W11 είναι η αιτία που προκαλούνται προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων, αφού βρήκε πως αιτία των προβλημάτων είναι η συσσώρευση ηλεκτρικού θορύβου.

Οι μηχανικοί της Mercedes δεν εντόπισαν κάποιο μηχανικό πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων της W11, αλλά ο συνδυασμός της διάταξης των εσωτερικών εξαρτημάτων της W11 και των δονήσεων που δημιουργούνται όταν το αυτοκίνητο περνά πάνω από τα kerbs, προκαλούν “μια τέλεια ηλεκτρική καταιγίδα”, όπως τόνισε ο Andrew Shovlin, ο επικεφαλής μηχανικός της Mercedes, συμπληρώνοντας πως η αιτία των προβλημάτων σχετίζεται με τη συσσώρευση ηλεκτρικών παρεμβολών στα συστήματα του μονοθεσίου, τα οποία τελικά επηρεάζουν το κιβώτιο ταχυτήτων και τους αισθητήρες του.

Ο Shovlin είπε πως είδαν για πρώτη φορά το πρόβλημα στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στο μονοθέσιο του Bottas, με το πρόβλημα να εμφανίζεται αρκετές ακόμη φορές κατά τη διάρκεια του Σαββάτου. Έτσι κατά την διάρκεια του αγώνα ήταν πιθανό το μονοθέσιο να εγκαταλείψει λόγω κινδύνου αστοχίας του κιβωτίου ταχυτήτων.

Η Mercedes εξακολουθεί να εξετάζει τις αλλαγές που μπορεί να κάνει στο μονοθέσιο της για το 2ο GP της Αυστρίας αυτό το Σαββατοκύριακο, σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιηθεί το πρόβλημα του ηλεκτρικού θορύβου, αλλά ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχει “γρήγορη επιδιόρθωση”, χαρακτηρίζοντας το πρόβλημα ως “περίπλοκο”. Η ομάδα έχει ξεκινήσει τις εργασίες προκειμένου να βρεθεί η λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά δεν γνωρίζει το πότε θα καταφέρει να έχει έτοιμη τη λύση.

Ο Toto Wolff πρόσθεσε πως κατά τη διάρκεια του 2ου Grand Prix η Mercedes θα δοκιμάσει ορισμένα νέα μέρη για να διαπιστωθεί εάν βελτιώνουν την κατάσταση.

Σε ότι αφορά τον μαύρο χρωματισμό και το κατά πόσο αυτός αυξάνει την θερμοκρασία του μονοθεσίου σε σχέση με τον ασημί χρωματισμό, ο James Vowles, Διευθυντής Στρατηγικής της Mercedes, δήλωσε πως ο μαύρος χρωματισμός δεν επηρεάζει τις θερμοκρασίες οποιουδήποτε συστήματος του μονοθεσίου, αφού κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα υπάρχει μια ασημένια επένδυση που είναι ανθεκτική στη θερμότητα. Επίσης η ομάδα δεν παρατήρησε καμία διαφορά στις θερμοκρασίες των ψυγείων ή στις θερμοκρασίες των άλλων συστημάτων της W11.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr