Δες το Mini John Cooper Works GP να γυρνά σε 8.03,86 στο Nurburgring

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Νοέμβριο η Mini παρουσίασε το νέο John Cooper Works GP, το ισχυρότερο και γρηγορότερο μοντέλο που φόρεσε ποτέ το σήμα της βρετανικής εταιρίας και σήμερα θα δεις το μοντέλο να γυρνά στο Nurburgring Nordschleife σε 8.03,86, 20 δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά. Να σημειωθεί πως το 8.03,86 δεν το σημείωσε η Mini με κάποιον δοκιμαστή οδηγό της, αλλά ο Christian Gebhardt του γερμανικού sportauto.

Η παραγωγή του John Cooper Works GP θα περιοριστεί στις 3.000 μονάδες και κάτω από το καπό του φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 306 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. με 450 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. έως 4500 σ.α.λ.

Η κίνηση στέλνεται στον μπροστά άξονα μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και ενός κατ’επιλογήν μπλοκέ διαφορικού, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 265 χλμ/ώρα.

Σχεδιαστικά, το Mini John Cooper Works GP είναι αρκετά άγριο, καθώς διαθέτει μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα, μεγάλους τροχούς, μεγάλη πίσω αεροτομή και πίσω διαχύτη αγωνιστικών προδιαγραφών. Το bodykit διαθέτει μέρη από CFPP, με τις ζάντες να είναι διαστάσεων 18″ και φορούν ελαστικά 225/35. Η ανάρτηση είναι σκληρότερη, με την απόσταση από το έδαφος να μειώνεται κατά 1 εκατοστό, με τα φρένα να αποτελούνται από δίσκους 360×30 mm με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστονες πίσω με μικρότερους δίσκους.

Στο εσωτερικό δεν συναντάμε πίσω καθίσματα, αφού την θέση τους έχει πάρει μια μπάρα θόλων. Τα μπροστινά καθίσματα είναι bucket, έχοντας το λογότυπο GP στα προσκέφαλα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...