Λίγες ημέρες μετά την αγγελία ενός εκπληκτικού NSX-R του 1993, το οποίο πωλείται για €325.000, σήμερα βλέπουμε -μέσω ενός video του επίσημου καναλιού Honda Collection Hall- μια ακόμα υπερσπάνια έκδοση του θρυλικού sportscar της ιαπωνικής εταιρίας.

Ο λόγος για το NSX Type S του 1997, το οποίο βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 209 μονάδων από το 1997 έως το 2001. Όλα τα αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, με το NSX Type S να διαθέτει τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για την βέλτιστη συμπεριφορά σε “δρόμους με στροφές”.

Διαθέτει λεβιέ ταχυτήτων από τιτάνιο, τιμόνι της MOMO, ζάντες αλουμινίου της BBS (16 ιντσών εμπρός/17 ιντσών πίσω), ελαφριά πίσω αεροτομή, ενώ φέρει πολλά χαρακτηριστικά μείωσης βάρους από το NSX-R. Έτσι, φοράει full bucket carbon/kevlar καθίσματα της Recaro, επενδύσεις από Alcantara και δέρμα, νέο κάλυμμα κινητήρα, μονό πίσω τζάμι, ελαφρύτερο σύστημα διεύθυνσης και ελαφριά μπαταρία.

Σε αντίθεση με το NSX-R, το οποίο χρησιμοποιούσε μαύρη οροφή, στο Type S η οροφή ήταν βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Συνολικά, οι ενέργειες για τη μείωση του βάρους είχαν ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ελαφρύνει κατά 45 κιλά, φτάνοντας τα 1.320 κιλά.

Ωστόσο, προαιρετικά υπήρχε η επιλογή προσθήκης συστήματος πλοήγησης, ηλεκτρικής κρεμαργιέρας, προβολείς HID xenon και φώτα ομίχλης, αναιρώντας εν μέρει μέρος της εξοικονόμησης βάρους. Τέλος, η Honda είχε επέμβει εκτενώς στην ανάρτηση του Type S και διέθετε πολύ πιο σφιχτά αμορτισέρ εμπρός, ενώ πίσω υπήρχε παχύτερη αντιστρεπτική ράβδος.