Πληθαίνουν οι “φωνές” που λένε ότι το νέο Subaru WRX STI, καθώς –μετά το Forbes έρχεται ένα νέο ιαπωνικό μέσο να κάνει γνωστό ότι το κορυφαίο μοντέλο της εταιρίας θα φοράει τον 2,4-λίτρων turbo επίπεδο κινητήρα (FA24). Αυτός υπάρχει ήδη στη γκάμα της Subaru, καθώς τοποθετείται στα Ascent, Legacy και Outback, όπου αποδίδει 260 άλογα 376 Nm ροπής.

Στο WRX STI, όμως, η απόδοση του λέγεται ότι θα εκτοξευθεί στα 400 άλογα με 490 Nm ροπής καθώς θα υπάρχουν αναβαθμίσεις στα “σωθικά” του, νέες βαλβίδες και μεγαλύτερη πίεση στο turbo. Παλιότερες, όμως, αναφορές έλεγαν ότι το μοντέλο θα κάνει χρήση και υβριδικής τεχνολογίας, κάτι που οι τελευταίες πληροφορίες δεν το επιβεβαιώνουν.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με την πηγή να αναφέρει ότι το υπάρχον CVT μπορεί να αντέξει μόνο μέχρι 400 Nm ροπή και έτσι είναι άγνωστο αν η Subaru θα το εξελίξει. Τέλος, το νέο WRX και WRX STi θα κατασκευάζεται πάνω στη πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform), με τον αρχισχεδιαστή της ιαπωνικής εταιρίας, Mamoru Ishii, να έχει αναφέρει σε παλιότερη συνέντευξη του ότι η απήχηση του Viziv Performance Concept ενθάρρυνε την Subaru στο να μην αλλάξει σημαντικά τον σχεδιασμό του πρωτότυπου στην έκδοση παραγωγής, η οποία αρχικά αναμενόταν το 2020, αλλά τελικά θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.