Πριν δύο χρόνια, η Subaru παρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο το πρωτότυπο Viziv Performance Concept, και μας είχε αναφέρει ότι το νέο WRX STI θα φέρει κάποια από τα σχεδιαστικά του στοιχεία. Ο αρχισχεδιαστής της ιαπωνικής εταιρίας, Mamoru Ishii, είχε αναφέρει ότι η απήχηση του συγκεκριμένου πρωτοτύπου ενθάρρυνε την Subaru στο να μην αλλάξει σημαντικά τον σχεδιασμό του πρωτότυπου στην έκδοση παραγωγής, η οποία αρχικά αναμενόταν το 2020.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Subaru Αυστραλίας, Colin Christie, όμως, δήλωσε σχετικά:

Η χρονική στιγμή είναι λίγο δύσκολη και δεν έχουμε ακριβή ημερομηνία, αλλά σίγουρα όχι το επόμενο έτος. Ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να το δούμε το 2021.

Το νέο WRX και WRX STi θα κατασκευάζεται πάνω στη πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) και θα κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας, και πρόσφατη αναφορά από ιαπωνικό μέσο λέει ότι η Subaru εξελίσσει την τετρακίνηση “Super AWD” του νέου μοντέλο με την βοήθεια της Toyota, η οποία -όπως ξέρεις- κατέχει το 20% των μετοχών της εταιρίας με σήμα της Πλειάδες.

Τέλος, ο David Dello Stritto, επικεφαλής πωλήσεων και marketing manager της Subaru Ευρώπης, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι ο υπάρχον 2,5-λιτρος κινητήρας “απλά δεν έχει καμία θέση στο μέλλον”. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει τις προηγούμενες φήμες, που έλεγαν ότι τα νέα WRX και WRX STI θα εφοδιάζονται με έναν υβριδικό 2,0-λιτρο κινητήρα, ο οποίος στη δυνατότερη έκδοση λέγεται ότι θα αποδίδει 320 άλογα στις 5.600 σ.α.λ., και 440 Nm ροπή.