H Mazda εξέπληξε τους 3.000 προσκεκλημένους και τα μέσα ενημέρωσης την περασμένη Παρασκευή, με την ανακοίνωση της παγκόσμιας πρεμιέρας της υβριδικής έκδοσης του MX-30, το οποίο σήμερα προσφέρεται ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ένας 2-λιτρος τετρακύλινδρος βενζίνης e-Skyactiv G, με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, με το ήπιο υβριδικό σύστημα να είναι το ίδιο που χρησιμοποιείται στο Mazda3 και στο CX-30. Το τετρακίνητο MX-30 θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του έτους.
Από την άλλη, η Mazda αναφέρει ότι θα αρχίσει να λαμβάνει παραγγελίες για τη μίσθωση της πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης του MX-30 έως το τέλος του 2020, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2021.
H ιαπωνική εταιρία δεν ανακοίνωσε τα νούμερα κατανάλωσης και επιδόσεων, αλλά αναμένεται το ήπιο υβριδικό μοντέλο να είναι πιο γρήγορο από τη βαρύτερη ηλεκτρική έκδοση.
Η Mazda αναφέρει ότι η μεγαλύτερη οπτική διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων είναι το έμβλημα e-Skyactiv-G στην πόρτα.