Τον Ιανουάριο του 2017 η Kia παρουσίασε το Stinger και το “internet” εντυπωσιάστηκε από τις τολμηρές και δυναμικές γραμμές του τετράθυρο coupe μοντέλου της κορεάτικης εταιρίας. Τα θετικά σχόλια συνεχίστηκαν το φθινόπωρο του ίδιου έτους, όταν τα διάφορα reviews εξήραν τα δυναμικά χαρακτηριστικά και το κινητήριο σύνολο του μοντέλου, με την Kia να έχει αλλάξει τελείως το πρόσωπο της, δείχνοντας τις δυνατότητες της.
Σήμερα, η Kia παρουσιάζει το facelift του μοντέλου, με τις αλλαγές του να μην είναι δραστικές. Υπάρχουν μικρές αισθητικές παρεμβάσεις, όπου στο μπροστινό μέρος, η Kia έχει τοποθετήσει νέους ανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα πολύπλευρων ανακλαστήρων, που ενσωματώνουν τα LED φώτα ημέρας. Οι νέοι προβολείς είναι ελαφρώς σκουρόχρωμοι, σε σχέση με το pre-facelift Stinger και δίνουν στο σπορ sedan μια πιο δυναμική εμφάνιση.
Στο προφίλ οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στα νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, οι οποίες προσφέρονται σε 18 και 19 ίντσες. Περνώντας στο πίσω μέρος, διακρίνονται τα νέα γραφικά για τα φωτιστικά σώματα, καθώς και η LED μπάρα που ενώνει τα δύο άκρα. Ακόμα, προαιρετικά υπάρχουν χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης και διαχύτης “επιδόσεων”.
Ο εξοπλισμός του μοντέλου είναι πλουσιότερος και στο εσωτερικό συναντάμε νέα οθόνη αφής 10,25″, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέες επενδύσεις, νέα διακοσμητικά. Επιπλέον, υπάρχουν νέα χρώματα για τις ραφές, ενώ η Kia έχει προσθέσει κρυφό φωτισμό, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει μια από τις 64 διαθέσιμες αποχρώσεις τις επιλογής του, ανάλογα τη διάθεση του.
Η Kia δεν ανακοίνωσε τα μηχανικά σύνολα που θα εξοπλίζεται το μοντέλο, κάτι που θα κάνει λίγο πριν το λανσάρισμα του. Αυτό θα γίνει πρώτα στην αγορά της Κορέας κατά την διάρκεια του τρίτου τριμήνου του έτους και θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες αγορές λίγο αργότερα.
Αναμένεται, όμως, να είναι δυνατότερο, καθώς το facelift του Stinger δεν θα φορά τον 3,5-λίτρων V6 κινητήρα του νέου Genesis G80. Αντ’αυτού, θα δυναμώσει ο 3,3-λίτρων turbo V6 κινητήρας που υπάρχει σήμερα κάτω από το καπό του μοντέλου, ώστε να αποδίδει 373 άλογα με 510 Nm ροπής.
Ο 2,0-λίτρων turbo κινητήρας θα αντικατασταθεί από τον 2,5-λίτρων Smartstream T-GDI απόδοσης 304 ίππων με 430 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.