Η Nio ανακοίνωσε σήμερα ότι θα λανσάρει σύντομα την υπηρεσία Battery as a Service, ή “BaaS”, δίνοντας την επιλογή στους πελάτες της να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό της μοντέλο μαζί με την μπαταρία, ή, εάν προτιμά ο πελάτης, θα μπορεί να αγοράσει το όχημα χωρίς μπαταρία, εκμισθώνοντας την τελευταία ξεχωριστά.
H κινέζικη εταιρία σχεδιάζει τα αυτοκίνητά της γύρω από τις μπαταρίες τους, ενώ επίσης δίνει την επιλογή μπαταρίας των 70 kWh και 100 kWh, χωρίς να αλλάζει το κέλυφος τους. Με την ανακοίνωση της υπηρεσίας BaaS, η Nio μειώνει την τιμή του ES6 κατά περίπου 20%, καθώς αυτό ξεκινά από τα 358.000 RMB (€43.700) αν το αγοράσεις κανονικά με τη μπαταρία των 70 kWh, ενώ με το BaaS, το όχημα κοστίζει 287.000 RMB (€35.000).
Στη συνέχεια, ο πελάτης μισθώνει την μπαταρία ξεχωριστά από μια νεοσύστατη εταιρεία, που είναι προϊόν συνεργασίας μεταξύ της Nio και του προμηθευτή της μπαταρίας, της CATL. Η μηνιαία μίσθωση για την μπαταρία των 70 kWh είναι 980 RMB (€120) ανά μήνα, με την τιμή του μισθώματος για την μπαταρία των 100 kWh να είναι ελαφρώς υψηλότερη και θα ανακοινωθεί τον Νοέμβριο.
Η Nio διαθέτει και πρόγραμμα ανταλλαγής μπαταριών (battery swap), το οποίο είχε επιχειρήσει και η Tesla το 2014, αλλά εγκατέλειψε το εγχείρημα πολύ σύντομα. Μέχρι σήμερα, η Nio έχει κατασκευάσει 143 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών στην Κίνα, έχοντας ολοκληρώσει περισσότερες από 800.000 ανταλλαγές μπαταριών.
Επιπλέον, σήμερα πραγματοποιούνται στους σταθμούς της στην Κίνα περίπου 4.000 swaps καθημερινά, με τους πελάτες της να λατρεύουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία.