Το περασμένο Οκτώβριο, η Subaru παρουσίασε στην 46η έκθεση του Τόκιο το πρωτότυπο του νέου Levorg και σήμερα η ιαπωνική εταιρία μας δείχνει την έκδοση παραγωγής του μοντέλου. Όπως γνωρίζεις, το όνομα Levorg προέρχεται από τη συντομογραφία τριών λέξεων (LEgacy, reVOlution, touRinG), με τη Subaru να περιγράφει τη δεύτερη γενιά του Levorg ως ένα wagon επιδόσεων, εκμεταλλευόμενο πλήρως τις τελευταίες τεχνολογίες της.

Με αυτό το όχημα, η ιαπωνική εταιρία οραματίζεται να δημιουργήσει ένα μέλλον που όλοι θα μπορούν να απολαύσουν την οδήγηση στο μέγιστο, σε μια εποχή όπου η αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης γίνεται ολοένα και πιο mainstream.

Μέχρι σήμερα, η Subaru μας είχε συνηθίσει να παρουσιάζει άκρως εντυπωσιακά πρωτότυπα, αλλά όταν αυτά φτάνουν στις αντιπροσωπείες η εμφάνιση τους είναι κάπως -να το πω κομψά- “χλιαρή”. Φαίνεται, όμως, ότι με την δεύτερη γενιά του Levorg βλέπουμε ένα αρκετά εντυπωσιακό και όμορφο μοντέλο, καθώς οι διαφορές του από το Levorg Prototype, είναι πρακτικά ελάχιστες.

Η εμφάνιση του πρακτικού μοντέλου διατηρεί τις αρχές της πρώτης γενιάς, αλλά πλέον έχει πολύ πιο έντονο stance. Το νέο μοντέλο πατάει σε νέα πλατφόρμα, την Subaru Global Platform, που χρησιμοποιούν όλα τα νέα της μοντέλα από το 2017, με το Impreza να ήταν το πρώτο μοντέλο της που την χρησιμοποίησε, ενώ ακολούθησαν τα Legacy, Outback και Ascent.

Περνώντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτό είναι διαφορετικό από τα αντίστοιχα των XV και Impreza, καθώς βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της Subaru έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, με οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με διαγώνιο 11,6 ίντσες.

Οι διαστάσεις του νέου Levorg έχουν αυξηθεί καθώς το μήκος του αγγίζει τα 4.755 χλστ. (+65 χλστ.), το πλάτος του τα 1.795 χλστ. (+15 χλστ.), και το ύψος του τα 1.480 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει στα 2.670 χλστ. (+20 χλστ.). Αναπόφευκτα, έχει μεγαλώσει και ο όγκος του χώρου αποσκευών, ο οποίος πλέον έχει χωρητικότητα 561 λίτρων, ήτοι 72 λίτρα περισσότερα από το μοντέλο της πρώτης γενιάς.

Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ένα εντελώς νέος τετρακύλινδρος turbo boxer κινητήρας, χωρητικότητας 1,8-λίτρων απόδοσης 177 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 300 Nm, μεταξύ 1.600 και 3.600 σ.α.λ.. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 7,3 λίτρα/100 χλμ. (σε κύκλο WLTP), με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός νέου αυτόματου Lineartronic CVT κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το οποίο -σύμφωνα με την εταιρία- διαθέτει κατά 80% νέα εξαρτήματα.

Τέλος, το νέο Levorg εξοπλίζεται με τη νέα γενιά του συστήματος EyeSight, δηλαδή της πλατφόρμας των συστημάτων ασφαλείας που υποστηρίζονται με τέσσερα ραντάρ και μια ευρυγώνια κάμερα για να προσφέρει μια 360 μοιρών άποψη του οχήματος. Επιπλέον, η Subaru αναφέρει ότι εξοπλίζει το αυτοκίνητο με τα τελευταία συστήματα υποστήριξης, που λειτουργούν σε συνεργασία με το νέο σύστημα ISight X.

Οι παραγγελίες του Levorg στην Ιαπωνία άνοιξαν σήμερα, με την κυκλοφορία του μοντέλου να ξεκινά πρώτα στην τοπική αγορά προς τα τέλη του έτους, για να ακολουθήσουν αυτές της Αμερικής και Ευρώπης, από το 2021.