Χθες, το Groupe Renault ανακοίνωσε αλλαγές στη δομή του, που στοχεύουν στη δημιουργία ενός απλούστερου και πιο προσανατολισμένου στα αποτελέσματα οργανισμού, ενώ παράλληλα ενισχύεται η συνοχή και τα κίνητρα.

Πιο συγκεκριμένα, δημιουργούνται τέσσερα “Business Units”, το καθένα με δικό του επικεφαλής. Αυτά είναι η Renault, η Alpine, η Dacia και η Νέα Κινητικότητα, με τον Cyril Abiteboul να αναλαμβάνει τα ηνία της Alpine.

Αυτομάτως κυκλοφόρησε σήμερα σαν φήμη να μετονομαστεί το 2021 η αγωνιστική ομάδα της Renault στη F1, σε Alpine Renault ή Alpine F1. Εκτός αυτού, αναφορές λένε ότι η ανακοίνωση είναι πιθανό να πραγματοποιηθεί τις προσεχείς ώρες ή και μέρες, στα πλαίσια του Ιταλικού GP.

Σενάριο που -κατά προσωπική άποψη- δεν έχει καμία επιχειρηματική βάση, καθώς η Renault έχει πολύ περισσότερο ανάγκη για την διεθνή αναγνώριση (brand awareness) απ’ότι η Alpine, πόσο μάλλον όταν τον περασμένο Μάιο η γαλλική εταιρία είχε ανακοινώσει ότι το 2024 -όταν ολοκληρωθεί η παραγωγή του Alpine A110– το εργοστάσιο της Διέπης θα μετατραπεί, και υπάρχει ανοιχτός προβληματισμός για το αν το μοντέλο αποκτήσει νέα γενιά και καταργηθεί, με την Alpine να εξετάζεται να μετατραπεί σε ηλεκτρικό brand επιδόσεων.