Χθες η Renault ανακοίνωσε το σχέδιο μετασχηματισμού της και σε αυτό αναφέρει πως το 2024, όταν θα ολοκληρωθεί η παραγωγή του Alpine A110 θα αποφασίσει τι θα κάνει το εργοστάσιο της στη Διέππη, όπου κατασκευάζεται το μοντέλο, με τη γαλλική εταιρία να εξετάζει το ενδεχόμενο να μετατρέπει την Alpine σε ένα brand που θα προσφέρει ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων.
Συγκεκριμένα, η Renault εξετάζει την ιδέα η Alpine να γίνει ότι είναι η Polestar για τη Volvo. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard:
Σαφώς, η Alpine είναι μια όμορφη μάρκα και πρέπει να κοιτάξουμε πολύ, πολύ σοβαρά το μέλλον της, για να δούμε πώς μπορεί να φέρει προστιθέμενη αξία στην εταιρία.
Ωστόσο το ερώτημα παραμένει σχετικά με το μέλλον του εργοστασίου της Renault στη Διέππη, αφού αυτό σήμερα δεν μπορεί να κατασκευάζει ηλεκτρικά μοντέλα και έτσι είτε θα πρέπει να αναβαθμιστεί πλήρως, είτε η Renault θα πρέπει να αποφασίσει να κατασκευάζει τα ηλεκτρικά μοντέλα της Alpine σε κάποιο άλλο εργοστάσιό της.
Ο Senard πρόσθεσε:
Είναι προφανές πως το εργοστάσιο της Διέππης δεν μπορεί να συνεχίσει με το σημερινό του ρυθμό και στο μέλλον. Αυτό το εργοστάσιο δεν κατασκευάζει αρκετά οχήματα για να συζητήσουμε ήρεμα το μέλλον του. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε να προσθέτουμε αξία στο εργοστάσιο.
Την λύση στη παραπάνω εξίσωση θα κληθεί να την δώσει ο νέος CEO της Renault, ο Luca de Meo, ο οποίος θα αναλάβει το τιμόνι της Renault από την 1η Ιουλίου.
Το εργοστάσιο της Renault στη Διέππη απασχολεί περίπου 400 άτομα και είναι ένα από τα μικρότερα εργοστάσια της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Πέρυσι η Alpine πούλησε 4.376 A110.