Το Groupe Renault ανακοίνωσε σήμερα αλλαγές στη δομή του, που στοχεύουν στη δημιουργία ενός απλούστερου και πιο προσανατολισμένου στα αποτελέσματα οργανισμού, ενώ παράλληλα ενισχύεται η συνοχή και τα κίνητρα.

1

Πιο συγκεκριμένα, δημιουργούνται τέσσερα “Business Units”, το καθένα με δικό του επικεφαλής. Αυτά είναι η Renault, η Alpine, η Dacia και η Νέα Κινητικότητα. Όλα θα είναι υπό την επίβλεψη του Luca de Meo, CEO Groupe Renault, ο οποίος δήλωσε:

Η εταιρεία πρέπει να αλλάξει τον προσανατολισμό της και να μετακινηθεί από την αναζήτηση για όγκους πωλήσεων σε μια αναζήτηση για αξία και κερδοφορία. Ο οργανισμός γύρω από τις τέσσερις ισχυρές μάρκες και σημαντικές διαλειτουργικές λειτουργίες, καθιστά δυνατή την εργασία σε μια απλούστερη, πιο εστιασμένη σε αγορές και πελάτες, με ομαδικό πνεύμα, για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος. Είναι ένας ουσιαστικός μοχλός για την ανάκαμψη του Ομίλου.

2

O -επί του παρόντος- διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport Racing, Cyril Abiteboul θα ηγηθεί της δημιουργίας, οργάνωσης και υλοποίησης της επιχειρηματικής μονάδας της Alpine. Ακολούθως, ο Luca de Meo, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, θα είναι επικεφαλής του business unit της Renault. Ο Denis Le Vot, διευθυντής περιοχών, πωλήσεις και μάρκετινγκ του Ομίλου, θα είναι επικεφαλής του business unit της Dacia.

3

Τέλος, η Clotilde Delbos, αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος και οικονομική διευθύντρια του Ομίλου, θα είναι επικεφαλής του business unit για τη Νέα Κινητικότητα. Μόλις ολοκληρωθεί επαρκώς το παραπάνω project της οργανωτικής αλλαγής, αυτό θα κοινοποιηθεί στους φορείς εκπροσώπησης των εργαζομένων.

4

Ο Luca de Meo δείχνει να σέβεται το sport DNA της Renault και να έχει συγκεκριμένες ιδέες σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ληφθούν για την ανάπτυξη των Renault και την Alpine, τονίζοντας:

Πρέπει να βρούμε τις ρίζες μας [στη Renault]. Είμαι πεπεισμένος ότι η ψυχή της Renault είναι στις γαλλικές της ρίζες. Αυτή η μάρκα ήταν πάντα πιο δημιουργική από τις άλλες, είναι στην κουλτούρα της, πρέπει να διαθέτει νεωτερικότητα και καινοτομία. Η Renault μπορεί να ενσωματώσει το νέο κύμα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Alpine έχει μια πολύ συγκεκριμένη ταυτότητα, πολύ σπορ, πολύ γαλλική. Δεν θα παραμείνουμε απαραίτητα στο μοναδικό ρετρό και κλασικό μητρώο του Alpine A110.