Μετά την παρουσίαση του T.50 τον προηγούμενο μήνα, η Gordon Murray Automotive ανακοίνωσε την πιο ακραία έκδοση του, την T.50s για χρήση εντός πίστας και σύμφωνα με την εταιρία έχει “εκατοντάδες διαφορετικές ρυθμίσεις” σε σχέση με το T.50.

Φέρει μεγαλύτερο μπροστινό splitter, επανασχεδιασμένο διαχύτη, κεντρικό πτερύγιο και αεροτομή, με την αυτοκίνητο να μπορεί να παράγει άνω των 1.500 κιλών κάθετης αεροδυναμικής πίεσης.

Ο πίσω ανεμιστήρας θα περιστρέφεται μόνιμα στις 7.000 σ.α.λ, με το αυτοκίνητο να έχει απογυμνωθεί προκειμένου να μειωθεί όσο γίνεται το βάρος. Έτσι δεν διαθέτει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, πίνακα οργάνων, αποθηκευτικούς χώρους, πατάκια και ηχομόνωση.

To κάθισμα του είναι τοποθετημένο στο κέντρο, ενώ υπάρχει μόνο ένα κάθισμα στα αριστερά του. Τα καθίσματα, αλλά και το τιμόνι, είναι κατασκευασμένα από carbon, με το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου να είναι μόλις 890 κιλά, 94 λιγότερα από το T.50.

1

Κίνηση παίρνει από την αναβαθμισμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού V12 3,9-λίτρων κινητήρα που έχει επανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές, νέους εκκεντροφόρους, υψηλότερη αναλογία συμπίεσης και πιο ελεύθερη εξάτμιση. Έτσι αποδίδει 30 άλογα περισσότερα, με την απόδοση του να αγγίζει τα 730 άλογα. Η ανάρτηση έχει βελτιωθεί και αυτή, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι.

Οι ζάντες του είναι σφυρήλατες, κατασκευασμένες από μαγνήσιο και φορούν ελαστικά Michelin Cup Sport 2. Τα φρένα είναι της Brembo και αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, με το T.50s να έχει νέους αεραγωγούς γύρω από τους τροχούς για τη βελτίωση της ψύξης των φρένων. Το T.50s μπορεί να παράγει έως 2,5 με 3G κατά το φρενάρισμα.

Η παραγωγή του T.50s θα περιοριστεί σε μόλις 25 μονάδες, με περισσότερες από τις μισές να έχουν ήδη πουληθεί. Το αυτοκίνητο κοστίζει 3,1 εκατ. λίρες (3,5 εκατ. ευρώ), προ φόρων, με τους ιδιοκτήτες να μπορούν να επιλέξουν και το πακέτο εξατομίκευσης “Trackspeed”, με την εταιρία να συνεργάζεται με τους ιδιοκτήτες προκειμένου να ρυθμίσει την ανάρτηση, την ισορροπία του πλαισίου και την αεροδυναμική, έτσι ώστε να ταιριάζουν στο στυλ οδήγησης και τις απαιτήσεις του κάθε ιδιοκτήτη.

Οι παραδόσεις του T.50s θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2023.

2Διάβασε ακόμη

Επίσημο: GMA T.50