Η ομάδα με έδρα το Milton Keynes της Αγγλίας έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019, όπου αποκαλύπτουν ότι πέρσι ξόδεψε 237,3 εκατομμύρια λίρες. Το ποσό αυτό ήταν οριακά μικρότερο από τα 239,6 εκατομμύρια λίρες του 2018, αλλά είχε προηγηθεί αύξηση 33,7 εκατομμύρια λίρες το 2017 και 12,9 εκατομμύρια λίρες το 2016.

Τα παραπάνω ποσά αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι πέρυσι η ομάδα άλλαξε από το να είναι πελάτης της Renault Sport, που πλήρωνε για τη προμήθεια των power units, σε εργοστασιακή ομάδα Honda, με την αλλαγή των εμπορικών όρων της συμφωνίας των μονάδων ισχύος να ακυρώνει ουσιαστικά την αναπόφευκτη τάση αύξησης των δαπανών σε άλλους τομείς .

1

Η Red Bull Racing βρέθηκε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών το 2019, έχοντας κατακτήσει τρεις νίκες και συλλέξει 417 βαθμούς. Η αυστριακή ομάδα ανέφερε κέρδος 618.000 λιρών σε σύγκριση με τις 923.000 λίρες που είχε μέχρι τα τέλη του 2018, με τον επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, να δηλώνει:

Τα κόστη παραμένουν υπό έλεγχο και η ομάδα γνωρίζει τις προσαρμογές που πρέπει να κάνει για τους νέους οικονομικούς κανονισμούς της FIA που θα ισχύουν για το 2021.

Από του χρόνου θεσπίζεται το budget cap στα 145 εκατομμύρια δολάρια, στο πλαίσιο της προσπάθειας να μειωθούν οι διαφορές στη δυναμική των ομάδων, ωστόσο εξαιρούνται οι δαπάνες για τους μισθούς των οδηγών, το marketing και το κόστος των μετακινήσεων. Το όριο κόστους θα πέσει στα 140 εκατ. δολάρια το 2022 και στα 135 εκ. για την περίοδο 2023-2025, κάτι που σημαίνει ότι οι μεγάλες ομάδες, όπως η Red Bull, θα πρέπει να περιορίσουν τα έξοδά τους ενώ κάποιες μικρότερες θα έχουν περιθώριο να επεκταθούν.

2

Το προσωπικό της μητρικής εταιρίας, Red Bull Technology (RBT) βρίσκεται σε συνεχή σταθερή αύξηση τα τελευταία τέσσερα χρόνια, όντας 758 (2016), 793 (2017), 809 (2018) και 866 (2019), αντανακλώντας και πάλι την πρόκληση που αντιμετωπίζει η ομάδα στην εκπλήρωση του νέου ανώτατου ορίου προϋπολογισμού. Ως Red Bull Racing απασχολεί επίσημα μόνο 59 άτομα.

Ωστόσο, ο Horner επιμένει ότι οι αριθμοί της RBR αντικατοπτρίζουν το πραγματικό κόστος λειτουργίας μιας ομάδας της F1, με την RBT να αντιμετωπίζεται ως προμηθευτής. Η οικονομική συνεισφορά που καταβλήθηκε από τη μητρική της RBT, Red Bull GmbH, μειώθηκε από τα 68,7 εκατομμύρια λίρες το 2018, στα 63,0 εκατομμύρια λίρες πέρυσι.