Για έκτο συνεχόμενο μήνα οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Κίνα παρουσίασαν αύξηση, αφού τον Σεπτέμβριο αυτές αυξήθηκαν κατά 12,8% σε σχέση με την ίδια περίοδο έναν χρόνο πριν. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως, έφτασαν τα 2,57 εκατ. οχήματα τον περασμένο μήνα.

Από τις αρχές του έτους έχουν πουληθεί 17,12 εκατ. νέα αυτοκίνητα, 6,9% λιγότερα σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ενώ αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους η ζημιά που προκάλεσε το lockdown να περιοριστεί περίπου στο -5%.

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών, των plug-in υβριδικών και των οχημάτων με κυψέλες υδρογόνου αυξήθηκαν κατά 6,7% (138.000 οχήματα), ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να πουληθούν περίπου 1,1 εκατ. τέτοια οχήματα, -11% σε σχέση με πέρυσι. Οι πωλήσεις φορτηγών και άλλων επαγγελματικών οχημάτων, που αποτελούν περίπου το ένα τέταρτο της αγοράς, αυξήθηκαν κατά 40%.

Στις σχετικές ειδήσεις η Audi ανακοίνωσε πως δημιουργεί μια νέα κοινοπραξία με την κινέζικη FAW, προκειμένου να κατασκευάζει και να πουλά στη Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα βασίζονται στην PPE πλατφόρμα, που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Porsche. Μέχρι το 2025, η Audi στοχεύει το 1/3 των πωλήσεων της να αφορά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2020 η Audi έχει πουλήσει 512.081 αυτοκίνητα στη Κίνα (+4,5%), ενώ καθ’όλο το 2019 είχε πουλήσει περίπου 690.000 αυτοκίνητα.

Η Audi παράγει ήδη αυτοκίνητα σε τέσσερα εργοστάσια στη Κίνα, στις πόλεις Changchun, Foshan, Tianjin και Qingdao, λόγω της κοινοπραξίας FAW-VW, με την ετήσια παραγωγική ικανότητα της στη Κίνα να ανέρχεται σε περίπου 700.000 αυτοκίνητα.