Η General Motors παρουσίασε στην 4η γενιά της ενεργής MagneRide ανάρτησης που θα τοποθετηθεί αρχικά στα Cadillac CT4-V, CT5-V, CT5 Sport και Escalade. Σύμφωνα με την εταιρία η νέα ανάρτηση είναι κατά 45% γρηγορότερη στην ταχύτητα απόσβεσης σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά αφού κάνει χρήση νέων επιταχυνσιόμετρων, έχει καλύτερο έλεγχο της μαγνητικής ροής και αυξημένη ευαισθησία στην κίνηση του σώματος.
Τα επιταχυνσιόμετρα έχουν την ικανότητα να διαβάζουν τον δρόμο έως και 1.000 φορές το δευτερόλεπτο προκαλώντας αλλαγές στο μαγνητικό φορτίο μέσα στο μαγνητορεολογικό υγρό, το οποίο με τη σειρά του μεταβάλλει σχεδόν άμεσα τους ρυθμούς απόσβεσης των κραδασμών.
Στις σχετικές ειδήσεις η GM υπέβαλε ακόμη μια ένσταση στην απόφαση του δικαστή, ζητώντας να συνεχιστεί η μήνυσή της εναντίον της Fiat Chrysler και των πρώην στελεχών της.
Η GM κατηγορούσε την FCA πως δωροδόκησε υψηλά ιστάμενους στο United Auto Workers (UAW), το συνδικάτο Αμερικανών και Καναδών εργαζομένων στις αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να λάβει ευνοϊκότερους όρους στις διαπραγματεύσεις εργασίας, οφέλη στους μισθούς και στις εργασιακές πρακτικές.