Η Ford ανακοίνωσε ότι το Mondeo στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με το υβριδικό σύνολο καταργώντας τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Η απόφαση λήφθηκε αφού το Mondeo Hybrid αύξησε κατά 25% το μερίδιό του στις συνολικές πωλήσεις του Mondeo στην Ευρώπη κατά τους πρώτους επτά μήνες του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με ολόκληρο το 2019. Έτσι, επί του παρόντος, το Mondeo Hybrid αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 1/3 των πωλήσεων του Mondeo.

Η υβριδική έκδοση του μοντέλου συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης (στον κύκλο Atkinson) και έναν ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Συνδυαστικά αποδίδουν 187 άλογα, με το αυτοκίνητο να διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και καταναλώνει 4,4 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ. Υπάρχει σύστημα ανάκτησης θερμότητας καυσαερίων που βοηθά στη γρήγορη θέρμανση της καμπίνας.

Ωστόσο, η Ford θα συνεχίσει να προσφέρει το Mondeo με το νέο 2,0-λιτρος EcoBlue diesel κινητήρα, απόδοσης 120 και 150, καταργώντας την έκδοση με τα 190 άλογα. Ο πρώτος συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο δεύτερος με ένα 8-τάχυτο αυτόματο.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Ford και η Argo AI λάνσαραν την τέταρτη γενιά του συστήματος αυτόνομης οδήγησης, που βασίζεται τώρα στο Escape Hybrid. Το νέο αυτόνομο όχημα διαθέτει τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία ανίχνευσης και επεξεργασίας δεδομένων.

Η Ford αναφέρει ότι το Escape Hybrid είναι το όχημα που θα λανσάρει την υπηρεσία αυτόνομων οχημάτων, κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει ότι θα δούμε κάποια στιγμή στο μέλλον μια robotaxi υπηρεσία από την εταιρία.

Η εταιρία αναφέρει ότι θα ενσωματώσει σταδιακά τα οχήματά της τέταρτης γενιάς στις δοκιμές πολλών πόλεων, παράλληλα με το στόλο των Fusion Hybrids, στο Όστιν, στο Ντιτρόιτ, στο Μαϊάμι, στο Palo Alto, στο Πίτσμπουργκ και στην Ουάσινγκτον, D.C.