Η Honda ανακοίνωσε πως κατά το τρίμηνο Ιούλιου – Σεπτεμβρίου 2020 παρουσίασε λειτουργικά κέρδη 283 δισ. γιεν (2,73 δισ. δολάρια), αυξημένα κατά 28% σε σχέση με τα 220 δισ. γιεν την ίδια περίοδο του 2019. Τα καθαρά κέρδη κατέγραψαν άνοδο 23% σε σχέση με έναν χρόνο πριν, εξέλιξη που αποδίδεται εν μέρει στα αυξημένα κέρδη στο Βόρεια Αμερική.

Αναλυτικά, τα καθαρά κέρδη της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου αυξήθηκαν στα 240,92 δισ. γεν (2,33 δισ. δολάρια) από 19,55 δισ. γεν έναν χρόνο αργότερα. Το μέγεθος ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 107,92 δισ. γεν. Τα έσοδα της Honda υποχώρησαν 2,1% στα 3,651 τρισ. γεν.

Η εταιρεία υπερδιπλασίασε τις προβλέψεις της για τα λειτουργικά της κέρδη για ολόκληρο το έτος, εν μέσω της ανάκαμψης των πωλήσεων στην Κίνα, αφού οι πωλήσεις αυτοκινήτων στον υπόλοιπο κόσμο επιβαρύνθηκαν από τον αντίκτυπο της πανδημίας κορωνοϊού.

Η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας δήλωσε ότι τώρα προβλέπει λειτουργικό κέρδος 420 δισ. γιεν, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για κέρδος 200 δισ. γιεν, πολύ υψηλότερα από την μέση εκτίμηση για κέρδη 254,6 δισ. γιεν, των εκτιμήσεων 19 αναλυτών.

H Honda ενίσχυσε τις προβλέψεις της για τα έσοδα και τα καθαρά κέρδη στο σύνολο της χρήσης που λήγει τον Μάρτιο του 2021. Αναμένει πτώση των εσόδων στα 13,050 τρισ. γεν, έναντι πτώσης 14% που ανέμενε προηγουμένως και μείωση τω ν καθαρών κερδών κατά 14% στα 390 δισ γεν από 64% προηγουμένως.

Η αναβάθμιση πραγματοποιήθηκε μετά από μια παρόμοια κίνηση από την Toyota. Η Honda όπως και η Toyota, εστιάζουν περισσότερο στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, καθώς οδηγεί την ανάκαμψη της παγκόσμιας ζήτησης που πλήττεται από την πανδημία του κορωνοϊού.

Για ολόκληρη την χρονιά, η Honda δήλωσε ότι αναμένει να πουλήσει 4,6 εκατ. αυτοκίνητα, ελαφρώς υψηλότερα από την προηγούμενη πρόβλεψη των 4,5 εκατ., ωστόσο χαμηλότερα από τα 4,79 εκατ. που πωλήθηκαν το προηγούμενο έτος.

Όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Honda επιταχύνει τη μετάβαση στα ηλεκτρικά και άλλα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, μια αλλαγή στη στρατηγική μετά την απόφασή της τον περασμένο μήνα, να αποσύρει τη συμμετοχή της ως προμηθευτής κινητήρων στην Formula 1.

Η Honda τον Οκτώβριο κυκλοφόρησε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής -το Honda e– και θέλει τα δύο τρίτα της παραγωγής της να είναι οχήματα νέας γενιάς έως το 2030.

Στο μεταξύ στις ΗΠΑ, επιδιώκει να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με επανασχεδιασμένα SUV μοντέλα, καθώς επιδιώκει μια αλλαγή στη ζήτηση των καταναλωτών για μεγαλύτερα, τετρακίνητα μοντέλα.

Τον Σεπτέμβριο παρουσίασε σχέδια για να εμβαθύνει τη συνεργασία της στη Βόρεια Αμερική με την General Motors, για την από κοινού ανάπτυξη οχημάτων χαμηλών εκπομπών, που θα τους επιτρέπει να μοιραστούν την τεχνολογία και το κόστος.