Τον περασμένο μήνα η Hyundai ανακοίνωσε αρχικά την ανάκληση 25.564 Kona Electric στη Νότια Κορέα, και λίγες ημέρες αργότερα την επιπλέον ανάκληση 51.000 Kona Electric σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Κίνα. Ο λόγος είναι το ενδεχόμενο να προκληθεί βραχυκύκλωμα στη μπαταρία υψηλής τάσης του αυτοκινήτου, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πυρκαγιά.

Προμηθεύτρια εταιρία μπαταριών για το εν λόγω μοντέλο της Huyndai είναι η LG Chem, όταν η Kia χρησιμοποιεί μπαταρίες της SK Innovation. Έτσι, η Huyndai είναι αντιμέτωπη με δικαστικές αγωγές στη Νότια Κορέα, χωρίς να έχει δημοσιοποιηθεί το περιεχόμενο της αγωγής που κατατέθηκε. Την ίδια ώρα η General Motors ανακαλεί 68.667 Chevrolet Bolt EV και Opel Ampera-e, που έχουν επίσης μπαταρίες της LG Chem.

Ένας από τους δικηγόρους που εκπροσωπούν τους ενάγοντες δήλωσε ότι αρχικά αυτοί ζητούσαν 8 εκατομμύρια won (€6.100) ανά ενάγοντα, αλλά αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να αυξηθεί καθώς η δίκη προχωρά. Οι ενάγοντες θέλουν επίσης η Hyundai να αντικαταστήσει ολόκληρη την μπαταρία σε ανακληθέντα οχήματα και η εταιρία να μην κάνει μια απλή ενημέρωση του λογισμικού.

Επιπλέον, οι ενάγοντες ζητούν την καταβολή αποζημιώσεων για τη μείωση, όπως υποστηρίζουν, της οικονομικής αξίας των οχημάτων τους, αλλά και για άλλες απώλειες. Ο ιδιοκτήτης ενός Kona Electric με επίθετο Kim, ένας δημόσιος υπάλληλος από τη Νότια Κορέα, είναι μεταξύ των 200 ανθρώπων που κατέθεσαν αγωγή κατά της Hyundai την προηγούμενη εβδομάδα, καθώς το αυτοκίνητό του καταστράφηκε ολοσχερώς από τη φωτιά.

Στην αγωγή του, ο Kim αναφέρει ότι ξέσπασε πυρκαγιά σε ένα ηλεκτρικό όχημα ίδιας μάρκας με το δικό του στη γειτονιά του, κάτι που ανάγκασε 20 γείτονες να εκκενώσουν τα σπίτια τους.

Την ίδια στιγμή, η Hyundai αντιμετωπίζει αγωγές και στην Καλιφόρνια, καθώς ένας ιδιοκτήτης κατηγορεί την εταιρία ότι πουλά αυτοκίνητά με χαρακτηριστικά ασφαλείας που δεν διαθέτουν.

Σύμφωνα με την αγωγή που κατατέθηκε στο επαρχιακό δικαστήριο των ΗΠΑ για την κεντρική περιφέρεια της Καλιφόρνιας, το Hyundai Ioniq διαφημίστηκε ψευδώς ότι διαθέτει συστήματα, όπως το Blind Spot Assist και το Rear Cross-Traffic Assist. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα, ή σε αυτήν την περίπτωση το Ioniq του ενάγοντα, διαθέτει μόνο συστήματα προειδοποίησης και όχι αποφυγής σύγκρουσης.