Η Subaru παρουσίασε την δεύτερη γενιά του BRZ που και αυτή φορά έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα. Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρίας, σε συνέντευξή του δήλωσε πως εάν επιλεγόταν η turbo έκδοση του κινητήρα θα ήταν επιζήμια για τη συνολική απόδοση του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αιτία του προβλήματος είναι το γεγονός πως η Subaru τοποθετεί το turbo στο κάτω μέρος του κινητήρα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα ο κινητήρας να τοποθετείται ψηλότερα, άρα να ανεβαίνει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

1

Επίσης η προσθήκη του turbo αυξάνει το βάρος του αυτοκινήτου και έτσι αυτοί οι δύο ήταν οι κυριότεροι λόγοι που η Subaru επέλεξε τελικά την ατμοσφαιρική έκδοση του 2,4-λίτρων κινητήρα της, απόδοσης 228 ίππων.

2

Επιπλέον δες και δύο renderings φωτογραφίες του X-Tomi Design που μας δείχνουν την STI και την Cabrio έκδοση του νέου BRZ.