Η Subaru εξηγεί γιατί το νέο BRZ δεν έχει turbo κινητήρα

Σχετικά άρθρα

Η Subaru παρουσίασε την δεύτερη γενιά του BRZ που και αυτή φορά έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα. Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρίας, σε συνέντευξή του δήλωσε πως εάν επιλεγόταν η turbo έκδοση του κινητήρα θα ήταν επιζήμια για τη συνολική απόδοση του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αιτία του προβλήματος είναι το γεγονός πως η Subaru τοποθετεί το turbo στο κάτω μέρος του κινητήρα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα ο κινητήρας να τοποθετείται ψηλότερα, άρα να ανεβαίνει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Επίσης η προσθήκη του turbo αυξάνει το βάρος του αυτοκινήτου και έτσι αυτοί οι δύο ήταν οι κυριότεροι λόγοι που η Subaru επέλεξε τελικά την ατμοσφαιρική έκδοση του 2,4-λίτρων κινητήρα της, απόδοσης 228 ίππων.

Επιπλέον δες και δύο renderings φωτογραφίες του X-Tomi Design που μας δείχνουν την STI και την Cabrio έκδοση του νέου BRZ.

Διάβασε επίσης

Επίσημο: Νέο Subaru BRZ με 228 άλογα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr