Η Κίνα έχει ξεκινήσει μια επιθετική στρατηγική έτσι ώστε μέχρι το 2035 το 50% των συνολικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικά (NEV – new energy vehicle), στόχος αρκετά υψηλός αλλά μπορεί να επιτευχθεί, σύμφωνα με τα κυβερνητικά στελέχη της χώρας.

Η κυβέρνηση της μεγαλύτερης αγοράς νέων αυτοκινήτων παγκοσμίως, προσφέρει ολοένα και περισσότερα κίνητρα για την αγορά τους (επιδοτήσεις, φορολογικές ελαφρύνσεις, κτλ), ενώ αυξάνει συνεχώς τους σταθμούς φόρτισης σε όλη την επικράτεια.

Έως το 2025 οι πωλήσεις των NEV θα αγγίξουν το 20% των συνολικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, με το νούμερο αυτό να φτάνει στο 50% το 2035, με το 95% εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά και το 5% να είναι υβριδικά, plug-in υβριδικά και τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου.

Η τεράστια αυτή στροφή της Κίνας στην ηλεκτροκίνηση θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η παγκόσμια αύξηση της ζήτησης πετρελαίου κατά 70% έως το 2030, συμβάλλοντας έτσι στον τερματισμό “της εποχής του πετρελαίου”.

Οι πιο συντηρητικές προβλέψεις αναφέρουν πως μέσα σε 10 χρόνια, η Κίνα θα μπορούσε να εξοικονομήσει περισσότερα από 80 δισ. δολάρια σε ετήσιο κόστος εισαγωγής πετρελαίου λόγω των NEV.

Η Κίνα που δεν έχει ορίσει ακόμη ποιο έτος θα απαγορεύσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, θέλει σε βάθος 15ετίας να δημιουργήσει και δίκτυο ανεφοδιασμού για οχήματα (επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία) με κινητήρες υδρογόνου.

1

  1. Αν η Κίνα δεν αλλάξει τάχιστα το μείγμα καυσίμων στην ηλεκτροπαραγωγή μας βλέπω να κόβουμε τον αέρα με το μαχαίρι. :/

Comments are closed.