Ο Alexander Hitzinger, επικεφαλής του Project Artemis του VW Group δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας αντιμετωπίζει ένα νέο κύμα ενοποίησης καθώς τα αυτοκίνητα γίνονται ηλεκτρικά, συνδεδεμένα και αποκτούν όλο και περισσότερες αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης.
Θα υπάρξει ενοποίηση. Δεν θα μπορούν όλοι να αντέξουν οικονομικά αυτές τις πολύπλοκες πλατφόρμες. Θα δούμε να αναδύεται ένας μικρότερος αριθμός πολύ μεγάλων παικτών που θα οδηγήσουν αυτόν τον μετασχηματισμό,
δήλωσε ο Hitzinger.
Η ανάγκη συνεργασίας της αυτόνομης οδήγησης με τους ηλεκτροκινητήρες, τις μπαταρίες και τους χάρτες υψηλής ευκρίνειας, αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να σχεδιάσουν οι ίδιες τα λειτουργικά συστήματα λογισμικού των αυτοκινήτων, αντί να συνδυάζουν λογισμικά και ανταλλακτικά που παρέχονται από τους προμηθευτές τους.
Το Project Artemis είναι η προσπάθεια της VW να κάνει ακριβώς αυτό.
Τα αυτοκίνητα είναι τόσο περίπλοκα που η παραδοσιακή ιδέα όπου οι κατασκευαστές ανέθεταν στους προμηθευτές τους την δημιουργία βασικών μερών ενός αυτοκινήτου δεν λειτουργεί πια.
Τα ποσά που απαιτούν οι επενδύσεις και η πολυπλοκότητα της τεχνολογίας ευνοούν τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες, τι και αν και αυτές έχουν πληγεί από τις μειωμένες πωλήσεις που προκλήθηκαν λόγω της Covid-19. Οι μεγάλες εταιρίες έχουν την δυνατότητα να προβούν στις επενδύσεις αυτές, με τις μικρότερες εταιρίες να είναι δυσκολότερο να τις ακολουθήσουν κάνοντας τις επενδύσεις που απαιτούνται.
Διάβασε επίσης
Audi: Οι υπολογιστές και όχι τα άλογα είναι πλέον το σημαντικότερο