Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ότι οι ζωές των ανθρώπων στην Λατινική Αμερική, στην Ινδία και στην Αφρική έχουν μικρότερη σημασία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες απ’ότι στις ανεπτυγμένες χώρες. Τα αυτοκίνητα που προορίζονται στις φτωχότερες αυτές περιοχές του κόσμου δεν έχουν τα ίδια υψηλά στάνταρ ασφάλειας που συναντάμε στα αυτοκίνητα που οδηγούμε στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο.

Ο Latin NCAP, αντίστοιχος οργανισμός του Euro NCAP -που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Λατινική Αμερική- έχει παρουσιάσει αρκετά μοντέλα που πήραν μηδέν αστέρια που μπορείς να τα δεις εδώ, και όπως φαίνεται ο κατάλογος αυτών των αυτοκίνητων δυστυχώς μεγαλώνει.

Τελευταία παραδείγματα τα Hyundai HB20 και Ford Ka, με τον Latin NCAP να καλεί την Hyundai και την Ford να αναβαθμίσουν τα μοντέλα που πωλούνται στη Νότια Αμερική, καθώς αυτά απέσπασαν μηδέν αστέρια κατά τη διάρκεια του τελευταίου γύρου δοκιμών σύγκρουσης.

Πιο συγκεκριμένα, το Ford Ka συγκέντρωσε 34% στη προστασία ενηλίκων, 9% στην προστασία παιδιών, 50% στην ασφάλεια πεζών και 7% στην ασφάλεια υποβοήθησης.

Το Hyundai HB20 συγκέντρωσε 19% στη προστασία ενηλίκων, 10% στην προστασία παιδιών, 43% στην ασφάλεια πεζών και 14% στην ασφάλεια υποβοήθησης.

Ο Latin NCAP ζητά από τις εταιρίες να τοποθετήσουν στον βασικό εξοπλισμό των μοντέλων τους αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αλλά και ESC (Electronic Stability Control), ενώ συνιστά στους καταναλωτές να μην αγοράζουν τα αυτοκίνητα που αποσπούν μηδέν και ένα αστέρι ασφαλείας.