Alonso: Σε όλους λείπει ο ήχος των V10 κινητήρων

Σχετικά άρθρα

Ο Fernando Alonso οδήγησε την Renault R25 το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα του Άμπου Ντάμπι και η αντίδραση όλων, ακόμη και του Hamilton, ήταν πως ο ήχος των V10 κινητήρων λείπει πάρα πολύ από τη σημερινή Formula 1.

Ο Alonso δήλωσε πως ακόμη χαμογελάει που είχε την ευκαιρία να οδηγήσει ξανά την R25, λέγοντας:

Είναι κάτι που μας λείπε ειλικρινά. Τόσο στους οπαδούς, όσο και σε όλους στα paddock. Μας λείπει η Formula 1 με την οποία ερωτευτήκαμε όταν ήμασταν παιδιά και παρακολουθούσαμε στη τηλεόραση.

Ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστό να οδηγώ ξανά αυτό το αυτοκίνητο σε αυτή τη πίστα. Νομίζω πως ήταν πολύ ξεχωριστό για όλους στα paddock. Ήταν ωραίο να πούμε ένα γεια σε όλους. Και δεν ήταν μόνο οι μηχανικοί της Renault αυτοί που είδαν τους γύρους. Ήταν όλοι οι μηχανικοί των ομάδων έξω στο pit lane.

Το μονοθέσιο αυτό μας ένωσε όλους με έναν τρόπο.

Ο Alonso φόρεσε μαλακά ελαστικά και κατάφερε να σημειώσει χρόνο 1:39, ένας χρόνος που ήταν κατά 4 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον χρόνο που έδωσε στον Max Verstappen την φετινή pole position, ενώ ήταν καλύτερος από τον ταχύτερο γύρο που σημείωσε ο Daniel Ricciardo στον αγώνα (1:40.926).

Ο Alonso πρόσθεσε:

Η R35 κινούνταν στους ίδιους χρόνους με τα φετινά μονοθέσια σε συνθήκες αγώνα, κάτι που είναι εκπληκτικό. Το αισθάνεσαι πως κινείσαι πολύ γρήγορα. Ο ήχος είναι φανταστικός και ακούγεται πως πηγαίνεις γρήγορα.

Πίσω από το τιμόνι νιώθεις τις δονήσεις, νιώθεις τα πάντα. Είναι ένα πολύ ελαφρύ αυτοκίνητο, οπότε νιώθεις όλες τις κινήσεις. Είναι ένα καταπληκτικό συναίσθημα. Ακόμα χαμογελάω. Έχω τη μάσκα, αλλά θα χαμογελάω μέχρι πιθανώς το 2021.

Ειλικρινά δεν μπορώ να πάω αργά με αυτό το αυτοκίνητο. Κάθε φορά που βρίσκομαι στο cockpit αυτού του μονοθεσίου με πλημμυρίζουν όλες οι αναμνήσεις. Μου είναι φυσικό να το οδηγώ γρήγορα. Το να νιώθω της ταχύτητα είναι καταπληκτικό συναίσθημα. Ξέρω ότι είναι ένα παλιό μονοθέσιο, αλλά είναι ένα τέλειο μηχάνημα.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Daniel Ricciardo, ο οποίος είπε πως οι “βόλτες” του Fernando Alonso με την Renault R25 το Σαββατοκύριακο επέδειξαν πως η Formula χρειάζεται να φέρει πίσω το “wow factor”. Όπως είπε:

Παρακολούθησα το onboard video και ήταν πολύ cool. Υποθέτω ότι κάποιοι πιστεύουν πως ο Fernando είναι πλέον μεγάλος για να οδηγεί στην F1, αλλά αυτό δεν συμβαίνει. Νομίζω ότι ξέρει μόνο μια ταχύτητα και αυτή είναι η γρήγορη! Ακόμα και στα kerbs δεν ήταν ντροπαλός.

Δεν είχα ένα χρονόμετρο, αλλά ξέρω πως κινούνταν πολύ πιο αργά από εμάς. Ωστόσο φαινόταν πως πηγαίνει γρηγορότερα γιατί το μονοθέσιο ακούγεται πιο εντυπωσιακά.

Αυτό κάνει ο V10 κινητήρας. Κραυγάζει. Έχει το “wow factor”. Έχει επίσης τον παράγοντα φόβου. Νομίζω ότι κάθε αρχάριος που πρέπει να οδηγήσει ένα V10 μονοθέσιο, έχει μεγαλύτερο φόβο σε σχέση με το να οδηγήσει ένα μονοθέσιο με V6 κινητήρα.

Η έλλειψη ήχου των σημερινών turbo υβριδικών κινητήρων είναι ένα συνεχιζόμενο ζήτημα από το 2014, με τις μονάδες ισχύος να είναι πολύ πιο αθόρυβες σε σύγκριση με τους παλαιότερους V8 και V10 κινητήρες.

Με την Formula 1 να αλλάζει κινητήρες από το 2026 το αργότερο, θα μπορούσαν οι νέοι κινητήρες να παράγουν πιο δυνατό ήχο, είτε επιτρέποντάς τους να περιστρέφονται υψηλότερα, είτε αφαιρώντας το MGU-H. Ερωτηθείς αν νοιώθει πως κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο για την F1, ο Ricciardo είπε:

Νομίζω ναι. Σίγουρα θα λειτουργήσει υπέρ των οπαδών. Τα μονοθέσια θα έχουν πάλι το “wow factor”. Θυμάμαι ακόμη όταν ήμουν παιδί και πήγα με τον πατέρα μου για πρώτη φορά να παρακολουθήσω ένα GP. Όταν έφτασα στο Albert Park της Μελβούρνης, θυμάμαι ότι βγήκαμε από το ταξί για να πάρουμε τη βαλίτσα μας και όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο μπορούσα να ακούσω τα μονοθέσια της F1 από την πίστα.

Η ηχώ ήρθε στην πόλη και θυμάμαι ότι κοίταξα τον μπαμπά, κοιτάξαμε ο ένας τον άλλον και είχαμε ενθουσιαστεί. Υπήρχε λοιπόν αυτός ο παράγοντας εντυπωσιασμού.

Μην με παρεξηγείς, οπτικά τα αυτοκίνητα που έχουμε τώρα είναι πιο εντυπωσιακά από ποτέ, επειδή είναι τόσο γρήγορα. Αλλά δεν έχουν αυτόν τον εκφοβισμό από τον ήχο. Δεν έχουν τον βρυχηθμό και την κραυγή των V10 κινητήρων. Είναι σαν ένα μαχητικό αεροσκάφος, ένα F-18. Εάν ήταν ηλεκτρικό θα ήταν τόσο cool;

Ο ήχος δημιουργεί ατμόσφαιρα. Εάν πας σε μια ζωντανή συναυλία ή σε ένα φεστιβάλ, είναι τα μεγάλα ηχεία, είναι η ατμόσφαιρα που πληρώνουν οι άνθρωποι για να ζήσουν. Ενθουσιάζονται με αυτά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr