Τον Δεκέμβριο του 2018 η FIA ανακοίνωσε τους τελικούς κανονισμούς της νέας Hypercar κατηγορίας του WEC, που θα ισχύουν από το 2021. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, τόσο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, όσο και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας στον μπροστά άξονα που θα χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα αγωνιστικά, θα πρέπει να βασίζονται σε συστήματα παραγωγής.

Οι τότε κανονισμοί ανέφερα πως για να πάρει έγκριση τύπου το αγωνιστικό, θα πρέπει να κατασκευαστούν μέχρι το τέλος του 2020 τουλάχιστον 25 αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και 25 αυτοκίνητα με υβριδικό σύστημα. Το νούμερο θα πρέπει να αυξηθεί στις 100 μονάδες μετά το τέλος της δεύτερης σεζόν.

Φαίνεται, όμως, ότι υπάρχει κάποια εξαίρεση, η οποία ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή, καθώς η Peugeot αποκάλυψε σήμερα ότι δεν σκοπεύει να δημιουργήσει μια εντυπωσιακή έκδοση δρόμου του αγωνιστικού hypercar που θα τρέξει στο Le Mans.

Μετά την ανακοίνωση από την Peugeot των τεχνικών χαρακτηριστικών του Hypercar της για το Le Mans, η εταιρία δήλωσε:

Μπαίνουμε στην κατηγορία Le Mans Hypercar (που ονομάζεται LMH) μέσω της δημιουργίας ενός 100% αγωνιστικού πρωτότυπου μόνο. Δεν πρόκειται να κατασκευάσουμε κανένα αυτοκίνητο δρόμου/hypercar δρόμου ή να έχουμε καμία σχέση με ένα μοντέλο δρόμου για να πάρει έγκριση τύπου το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Παρ ‘όλα αυτά, υπάρχουν γέφυρες μεταξύ του τμήματος Peugeot Sport Engineered και του προγράμματος αγώνων αντοχής της Peugeot.

Με βάση αυτό, φαίνεται ότι οι ομάδες που θα τρέξουν στην κατηγορία Hypercar δεν χρειάζεται να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο για τον δρόμο, και δείχνει ότι αρκεί μόνο να δημιουργηθεί ένας ισχυρός δεσμός μεταξύ του αγωνιστικού κινητήρα και ενός κινητήρα παραγωγής. Να θυμίσω, η Toyota έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές του -1.000 ίππων- hypercar της, που θα βασίζεται στο νέο αγωνιστικό της.