Η FIA ανακοίνωσε τους τελικούς κανονισμούς της νέας Hypercar κατηγορίας του WEC, που θα ισχύουν στην σούπερσεζόν 2020/2021. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, τόσο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, όσο και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας στον μπροστά άξονα που θα χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα αγωνιστικά, θα πρέπει να βασίζονται σε συστήματα παραγωγής.

Τουλάχιστον 25 αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και 25 αυτοκίνητα με υβριδικό σύστημα θα πρέπει να κατασκευαστούν μέχρι το τέλος του 2020. Το νούμερο θα πρέπει να αυξηθεί στις 100 μονάδες μετά το τέλος της δεύτερης σεζόν.

1Διάβασε επίσης

Μειώθηκε το budget της νέας Hypercar κατηγορίας του WEC

Οι τροποποιήσεις στους κινητήρες είναι ελεύθερες, χωρίς ωστόσο να επιτρέπονται αλλαγές στο μπλοκ, στην κυλινδροκεφαλή, αλλά και στον ηλεκτροκινητήρα. Τα αγωνιστικά μόνο με κινητήρα εσωτερικής καύσης μπορούν να αποδίδουν έως 690 άλογα, ενώ το υβριδικό σύστημα θα προσθέσει επιπλέον 272 άλογα.

Από πλευράς αεροδυναμικής, υπάρχουν όρια για την κάθετη αεροδυναμική πίεση και την συνολική αεροδυναμική απόδοση των αγωνιστικών. Κινούμενες αεροδυναμικές υλοποιήσεις επιτρέπονται μπροστά και πίσω, έχοντας μονάχα δύο θέσεις, που θα αλλάζονται απευθείας από τον οδηγό.

Η αναλογία βάρους θα είναι 48,5% μπροστά, με ανοχή 1,5%. Το ελάχιστο βάρος κάθε αγωνιστικού πρέπει να είναι τα 1.040 κιλά. Κάθε κατασκευαστής θα μπορεί να ομολογκάρει δύο διαφορετικούς σχεδιασμούς, ενώ θα μπορεί να προχωρήσει σε πέντε “joker” αναβαθμίσεις ανά περίοδο.