H νίκη και το “1-2” στον 8ωρο αγώνα του Μπαχρέιν τον περασμένο Νοέμβριο ήταν η τελευταία εμφάνιση του TS050 Hybrid της Toyota, καθώς έκλεισε ένας κύκλος πέντε χρόνων του αγωνιστικού στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA. Μέσα σε αυτά τα χρόνια, το TS050 Hybrid συμμετείχε σε 34 αγώνες, πήρε 16 pole positions, 19 νίκες και κατάφερε να σημειώσει 15 ταχύτερους γύρους.

Με τους κανονισμούς που διέπουν το WEC να αλλάζουν, οι εταιρίες ετοιμάζουν τα νέα τους αγωνιστικά, και η Toyota θα είναι η πρώτη που θα μας δείξει το νέο αγωνιστικό πρωτότυπο.

1

Πιο συγκεκριμένα, η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε ότι το Le Mans Hypercar θα παρουσιαστεί στις 15 Ιανουαρίου. Αυτό, το οποίο ίσως ονομαστεί GR 010, θα τρέξει στο WEC από το 2021, με την Toyota να μην ανακοινώνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υβριδικού συνόλου.

Ωστόσο πιστεύεται ότι στην πλάτη του οδηγού θα υπάρχει ένας 2,4-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας βενζίνης, απόδοσης -βάσει κανονισμών- 500 kW (680 ίππων), ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 200 kW (272 ίππων), τοποθετημένος στον εμπρός άξονα, καθιστώντας το αγωνιστικό τετρακίνητο.

2

Η Toyota, σε αντίθεση με την Peugeot, έχει ανακοινώσει ότι θα βγάλει στην παραγωγή την έκδοση δρόμου του παραπάνω αγωνιστικού. Οι μέχρι σήμερα πληροφορίες αναφέρουν ότι το μοντέλο παραγωγής θα κυκλοφορήσει το 2022.

Το αυτοκίνητο λέγεται ότι θα παίρνει κίνηση από έναν υβριδικό V6 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 1.000 ίππων, και θα μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα, με την τιμή του να ξεπερνά τα 2,5 εκατ. ευρώ.

3Διάβασε ακόμα

WEC: Μόλις 6 αγώνες το 2021