Στις αρχές του 2018 η Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε -σε ψηφιακή μορφή- το Boot, το οποίο το περιγράφει ως μια μίξη ενός Baja αγωνιστικού και ενός Dakar για τον δρόμο.

Το καλοκαίρι του 2019, το πρώτο Boot ήταν έτοιμο, με το μοντέλο να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 2-θυρη και 4-θυρη, και φορά τον LT4 V8 κινητήρα απόδοσης 650 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να μεταφέρεται είτε σε όλους, είτε σε δύο τροχούς.

Εκτός του κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Scuderia Cameron Glickenhaus φαίνεται ότι ετοιμάζει και μια υδρογονοκίνητη έκδοση του Boot, με τον ιδρυτή και CEO της, James Glickenhaus, να προκαλεί -μέσω Twitter- τον Elon Musk και το Cybertruck. Πιο συγκεκριμένα, σε tweet της η SCG έγραψε:

Αγαπητέ Elon Musk, έχεις πει ότι η τεχνολογία υδρογόνου είναι “εξωφρενικά ηλίθια”. Αναφέρατε επίσης ότι το Baja 1000 θα ήταν μια εξαιρετική δοκιμή για το Cybertruck σας. Εμείς λέμε, Φέρτε το. Θα φτιάξουμε ένα υδροκίνητο Boot και εσείς μπορείτε να αγωνιστείτε με το Cybertruck στο Baja 1000 του 2023. Εύχομαι τα καλύτερα, Jim.

O Musk δεν έχει απαντήσει ακόμα, με την Scuderia Cameron Glickenhaus να συνεχίζει την προκλητική της διάθεση Αρχικά, με δεύτερο tweet, δήλωσε ότι μέχρι το 2023 θα έχει έτοιμη την υδρογονοκίνητη έκδοση του Boot για να αγωνιστεί στο Baja, ενώ έπειτα είπε ότι -αν το επιθυμεί- μπορεί να βοηθήσει την Tesla να βρει ένα καλό σημείο στην διαδρομή του αγώνα για να τοποθετήσει φορτιστές. Και αυτό, τονίζοντας ότι η αυτονομία του υδρογονοκίνητου Boot με ένα ρεζερβουάρ υδρογόνου θα 1.600 χλμ., όση και η συνολική απόσταση του αγώνα (1.000 μίλια).

Άγνωστο αν θα απαντήσει ο Musk, και αν όντως τρέξει στον αγώνα αντοχής, αλλά θα έχει ενδιαφέρον η εξέλιξη της “κόντρας”.