Οι Αμερικανοί έχουν την τάση να βάζουν τεράστιους κινητήρες σε μικροσκοπικά –συγκριτικά- αυτοκίνητα, πχ τα V8-swaps σε Mazda MX-5 πρέπει να είναι πιο συνηθισμένα από τις Group N εξατμίσεις στην Ελλάδα στα ’00s. Όμως, αν είσαι διατεθειμένος να φτάσεις σε αυτό το σημείο, γιατί να μην πας ένα βήμα παραπέρα.

Το Honda S2000 για παράδειγμα, είναι μεγαλύτερο από το MX-5 και οι αναλογίες του, είναι σαν να σε παρακαλάνε να του βάλεις έναν μεγάλο κινητήρα κάτω από μακρύ καπό του.

Μάλλον αυτό σκέφτηκε η drifter Kristine Sandvik από τη Νορβηγία, ο οποία τοποθέτησε σε ένα S2000 τον 8,3 λίτρων V10 κινητήρα ενός Viper SRT του 2005. Το αποτέλεσμα είναι ο διπλασιασμός της απόδοσης του, καθώς ο αμερικάνικος κινητήρας αποδίδει 505 άλογα και 735 Nm ροπή. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου T56 κιβωτίου και ενός κολλημένου διαφορικού.

Άλλες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν νέο φαρδύ body kit, μεγαλύτερα φρένα, αποστάτες για τοποθέτηση μεγαλύτερων τροχών, κιτ για drifting, υδραυλικό χειρόφρενο, σύστημα πυρόσβεσης, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ D2, κλπ. Τι λες; Ιεροσυλία η αντικατάσταση του F20C;