Ο ελβετικός βελτιωτικός οίκος Dahler Design & Technik παρουσιάζει την πρότασή του για τη BMW X5 M, η οποία όταν βγαίνει από το εργοστάσιο της βαυαρέζικης εταιρίας, ο 4,4-λίτρων V8 twin-turbo κινητήρας της αποδίδει 600 άλογα (ή 625 άλογα στην Competition) και 750 Nm ροπής.

Με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και την τοποθέτηση μιας νέας εξάτμισης, το αυτοκίνητο πλέον αποδίδει 700 άλογα και 840 Nm ροπής, με τον Dahler να εξελίσσει και το Stage 2 πακέτο, όπου θα κάνει το γερμανικό SUV να αποδίδει 740 άλογα.

Η βελτιωτική εταιρία δεν αναφέρει τα νέα νούμερα της επιτάχυνσης, αλλά τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σίγουρα γρηγορότερα από 3,8 δευτ. της εργοστασιακής X5 M Competition, με την τελική του βελτιωμένου αυτοκινήτου να αγγίζει τα 302 χλμ/ώρα, από τα -ηλεκτρονικά περιορισμένα- 250 χλμ/ώρα του εργοστασιακού.

Αισθητικά δεν υπάρχουν αρκετές αλλαγές, καθώς το μόνο ορατό ανταλλακτικό -εκτός από τις απολήξεις της εξάτμισης- είναι οι νέοι τροχοί 23 ιντσών.