Το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής diesel κινητήρων μετασχηματίζεται για να κατασκευάζει ηλεκτροκινητήρες

Σχετικά άρθρα

Στο Tremery της Γαλλίας βρίσκεται το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής diesel κινητήρων του κόσμου και την περίοδο αυτή υποβάλλεται σε ριζική αναβάθμιση προκειμένου να μπορεί να κατασκευάζει περισσότερους ηλεκτροκινητήρες.

Το εργοστάσιο ανήκει στην Stellantis και ξεκίνησε να κατασκευάζει ηλεκτροκινητήρες από τον Νοέμβριο του 2019. Το 2020 λιγότερο από το 10% της συνολικής παραγωγής του αφορούσε ηλεκτροκινητήρες. Για το 2021 έχει προγραμματιστεί η παραγωγή ηλεκτροκινητήρων να διπλασιαστεί, φτάνοντας τους 180.000, ενώ απώτερος στόχος έως το 2025, είναι το εργοστάσιο να κατασκευάζει 900.000 ηλεκτροκινητήρες ετησίως, κάτι που ισοδυναμεί με το 50+% της παραγωγικής του ικανότητας.

Η αλλαγή αυτή οφείλεται στο γεγονός πως η ζήτηση για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα μειώνεται συνεχώς, με τους ηλεκτροκινητήρες να έχουν το 1/5 των μηχανικών μερών ενός πετρελαιοκινητήρα, θέτοντας έτσι ένα ερωτηματικό για το μέλλον του εργατικού δυναμικού του εργοστασίου.

Το 2015 το 50% των νέων αυτοκινήτων που πουλήθηκαν στην Ευρώπη διέθεταν κινητήρα πετρελαίου, με το ποσοστό αυτό να μειώνεται σχεδόν στο 25% το 2020. Τουλάχιστον 20 μοντέλα δεν θα προσφέρονται με κινητήρα πετρελαίου μέσα στο 2021, όπως το VW Polo, το Renault Scenic και το Nissan Micra.

Τον Σεπτέμβριο του 2020 και για πρώτη φορά στην ιστορία, ο συνολικός αριθμός ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη (που περιλαμβάνει τα αμιγώς ηλεκτρικά, τα plug-in υβριδικά, τα υβριδικά και τα ήπια υβριδικά) ήταν υψηλότερος από τον αριθμό των ταξινομήσεων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.

ΠηγήReuters.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Stellantis αυξάνει τη συμμετοχή της στην Archer

Η Stellantis ανακοίνωσε σήμερα ότι ολοκλήρωσε πρόσφατα την αγορά περίπου 8,3 εκατομμυρίων μετοχών της Archer, σηματοδοτώντας τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη της αυτοκινητοβιομηχανίας στα σχέδια της...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr