Παρά την κρίση που προκάλεσε το 2020 η Covid 19 και το γεγονός πως κράτησε κλειστά τα εργοστάσιά της για 7 εβδομάδες, η Ferrari παρουσίασε μόλις 10% λιγότερες πωλήσεις. Συγκεκριμένα το 2020, οι παγκόσμιες πωλήσεις της ιταλικής εταιρίας ανήλθαν σε 9.119 αυτοκίνητα, 1.012 αυτοκίνητα λιγότερα σε σύγκριση με το 2019.

Οι πωλήσεις στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA) μειώθηκαν κατά 2%, στις ΗΠΑ κατά 20% και στις αγορές της Κίνας, του Hong Kong και της Ταϊβάν υποχώρησαν κατά 45%.

Οι πωλήσεις των V8 μοντέλων της Scuderia υποχώρησαν κατά 10,3% το 2020, ενώ η ζήτηση για τα V12 μοντέλα μειώθηκε κατά 9%. Μέσα στο περασμένο έτος, οι παραδόσεις των Monza SP1 και SP2, αλλά και η μεταβατική περίοδος από την οικογένεια 488 στην οικογένεια F8 κύλησαν όπως είχε προγραμματιστεί, με τις πρώτες Roma και SF90 Stradale να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους.

Η ιταλική εταιρία είχε ένα πετυχημένο 4ο τρίμηνο το 2020, αφού είδε τα καθαρά κέρδη της στο συγκεκριμένο τρίμηνο να διαμορφώνονται στα 262 εκατ. ευρώ έναντι των 167 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.

Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 372 εκατ. ευρώ έναντι των 333 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν στα 251 εκατ. ευρώ από τα 219 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα της περιόδου αυξήθηκαν 15% στα 1,07 δισ. ευρώ, με τα έσοδα για το έτος να διαμορφώνονται στα 3,46 δισ. ευρώ (-8% σε σχέση με το 2019).

Η εταιρεία υπερέβη τους στόχους που είχε θέσει για το 2020. Για το 2021 η εταιρεία αναμένει ετήσια έσοδα 4,3 δισ. ευρώ και προσαρμοσμένα EBITDA 1,45-1,50 δισ. ευρώ.

Η Ferrari λέει πως το βιβλίο παραγγελιών βρίσκεται “σε επίπεδα ρεκόρ”, +22% σε σχέση με πέρυσι, με τη ζήτηση να καλύπτει ήδη ολόκληρη την παραγωγή του 2021.