Η Ferrari ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019, κάνοντας παράλληλα γνωστό ότι παρέδωσε πέρσι 10.131 αυτοκίνητα, σπάζοντας για πρώτη φορά στην ιστορία της το “φράγμα” των 10.000 πωλήσεις. Ακόμα, το νούμερο αυτό ήταν αυξημένο κατά 9,5% σε σχέση με το 2018, γεγονός που είχε αντίκτυπο και στον τζίρο της εταιρίας, ο οποίος ανήλθε σε €3,766 δισ. (+10,1% σε σχέση με το 2018).

Η Ferrari είδε μια αύξηση της τάξης του 11,2% των πωλήσεων των V8 μοντέλων της, ενώ η ζήτηση για τα V12 μοντέλα της αυξήθηκε κατά 4,6%. Η ιταλική εταιρία είδε τα έσοδα από την πώληση αυτοκινήτων να φτάνουν τα €2,926 δισ., καθώς ο δεύτερος μεγαλύτερος τομέας εισροής χρημάτων στην Ferrari ήταν από τη χορηγία και τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος της, καθώς έφεραν 538 εκατομμύρια ευρώ (+4% σε σχέση με το 2018).

1

Η αγορά της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA) ήταν η μεγαλύτερη για τη Ferrari, καθώς σε αυτή παρέδωσε 4.895 αυτοκίνητα, μια αύξηση 16% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχα, η εταιρία παρέδωσε 2.900 στην Αμερική (-3%), ενώ στην αγορά της Κίνας, Hong Kong και Ταϊβάν πουλήθηκαν 836 αυτοκίνητα της Ferrari (+20%). Τέλος, τα υπόλοιπα 1.500 πουλήθηκαν στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, σημειώνοντας μια αύξηση 13%.

Η Ferrari μέσα στο 2019 παρουσίασε πέντε ολοκαίνουργια μοντέλα, τα SF90 Stradale, F8 Tributo, F8 Spider, 812 GTS και Roma, και η ιταλική εταιρία έχει δηλώσει ότι θα παρουσιάσει λιγότερα νέα μοντέλα μέσα στο 2020, καθώς θα επικεντρωθεί στο να πουλήσει αυτά, αλλά δεν θα αυξήσει την παραγωγή της γιατί θέλει να διατηρήσει την αποκλειστικότητα των μοντέλων της.