Οι αντιπρόσωποι των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην εταιρία και στους καταναλωτές και στην αγορά των ΗΠΑ έχουν την “δύναμη” να πιέσουν τις εταιρίες να βγάλουν στην αγορά μοντέλα που τους ζητούν οι πελάτες τους.

Έτσι, οι αντιπρόσωποι της Honda ζητούν από την ιαπωνική εταιρία να προσφέρει στην αγορά ένα μεγαλύτερο SUV από το Pilot, αλλά και ένα τετρακίνητο σεντάν μοντέλο. Το Pilot έχει μήκος 4,94 μέτρα με τους αντιπροσώπους να υποστηρίζουν πως υπάρχει η αγορά για ένα μεγαλύτερο επταθέσιο SUV, μήκους άνω των 5 μέτρων.

Οι αντιπρόσωποι της Acura θέλουν τουλάχιστον 2 ακόμη SUV μοντέλα που θα συμπληρώσουν την γκάμα των MDX και RDX. Το ένα θα τοποθετηθεί κάτω από το RDX και το άλλο πάνω από το MDX, με τους αντιπροσώπους της Lexus να ζητούν και αυτοί επιπλέον SUV μοντέλα. Συγκεκριμένα επιθυμία τους είναι ένα μεγάλο 7θέσιο SUV, ένα SUV με πολλές εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Από την μεριά τους οι αντιπρόσωποι της Porsche ζητούν από την γερμανική εταιρία να προσφέρει στην αγορά την τετρακίνητη έκδοση της βασικής Taycan που για την ώρα είναι διαθέσιμη μόνο ως πισωκίνητη, με τον ηλεκτροκινητήρα της να αποδίδει 326 άλογα (408 άλογα στη λειτουργία Overboost) με 344 Nm ροπής. Θεωρούν πως η συγκεκριμένη τετρακίνητη έκδοση θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων της Taycan στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Τέλος οι έμποροι της Cadillac ζητούν από την εταιρία να βγάλει στην αγορά κάποιο cabrio μοντέλο.