Δες τον CEO της Aston Martin να οδηγεί την Valkyrie στο Silverstone

Σχετικά άρθρα

Μέσα στο έτος η Aston Martin θα ξεκινήσει τις παραδόσεις της Valkyrie και σε ένα νέο video που έδωσε στη δημοσιότητα η βρετανική εταιρία, βλέπουμε τον CEO της, Tobias Moers, να οδηγεί το αυτοκίνητο στη πίστα του Silverstone.

Η Valkyrie παίρνει κίνηση από έναν νέο ατμοσφαιρικό 6,5-λίτρων V12 κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών, που αποδίδει 1.014 άλογα (1.000 bhp) στις 10.500 σ.α.λ, με 740 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ, έχοντας όριο περιστροφής 11.100 σ.α.λ.

Ο κινητήρας που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Cosworth, συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα απόδοσης 116 ίππων με 280 Nm ροπής, με το σύνολο να παράγει 1.160 άλογα στις 10.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 900 Nm και παράγεται στις 6.000 σ.α.λ.

Ο κινητήρας αποτελεί δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου, μιας και αν τον αφαιρέσεις δεν θα ενώνει τίποτα τους μπροστά τροχούς με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ο κινητήρας ουσιαστικά είναι η ένωση τεσσάρων τρικύλινδρων κινητήρων, με την λύση αυτή να επιλέγεται τόσο για εξοικονόμηση χώρου, όσο και για να μπορεί να περάσει με επιτυχία τα τεστ εκπομπών ρύπων.

Όπως εύκολα καταλαβαίνεις κάνει χρήση τεχνολογιών και υλικών που χρησιμοποιούνται στην Formula 1. Το βάρος του ανέρχεται στα 206 κιλά, με τη βρετανική εταιρία να αναφέρει πως ο στροφαλοφόρος άξονας ξεκινά να δημιουργείται από μια συμπαγής χαλύβδινη μπάρα διαμέτρου 17 εκατοστών και μήκους 77,5 εκατοστών και με χρήση θερμικής επεξεργασίας, η ολοκλήρωσή του απαιτεί 6 μήνες εργασιών, με το 80% του χάλυβα της μπάρας να αφαιρείται. Αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός στροφαλοφόρου άξονα που ζυγίζει 50% λιγότερο από αυτόν του V12 κινητήρα της One-77.

Σύμφωνα με τον Bruce Wood, τον τεχνικό διευθυντή της Cosworth, ο κινητήρας θα χρειάζεται “ανακατασκευή” κάθε 100.000 χλμ. Όπως είπε, όταν ο κινητήρας διανύσει 100.000 χλμ τότε οι μηχανικοί της Aston Martin θα πρέπει να ελέγξουν το μπλοκ για πιθανές ρωγμές, ενώ θα αντικαταστήσουν τα πιστόνια και τις βαλβίδες.

Τόνισε πως αυτή είναι η πρόβλεψή τους και πως δεν είναι βέβαιο πως θα δημιουργηθούν ρωγμές στο μπλοκ. Αυτοί όμως θέλουν να έχουν “το κεφάλι τους ήσυχο” και έτσι πρότειναν να γίνεται ένας διεξοδικός έλεγχος του κινητήρα. Ο ίδιος πρόσθεσε πως το όριο περιστροφής του κινητήρα δεν είναι 11.100 σ.α.λ όπως αναφέρει η Aston Martin, αλλά 11.400 σ.α.λ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Δες τη νέα BMW M2 να γράφει 7:38,23 στο Nurburgring

Στα τέλη του περσινού καλοκαιριού η BMW ανακοίνωσε ότι η νέα M2 (G87) σημείωσε νέο επίσημο ρεκόρ στη κατηγορία της, καθώς ολοκλήρωσε έναν γύρο...

Δες την παραγωγή στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο μέσα από αυτό το επικό drone video

Η Tesla δημοσίευσε ένα επικό βίντεο μέσα από τις εγκαταστάσεις του εργοστάσιου της, που βρίσκεται λίγο έξω από το Βερολίνο της Γερμανία. Τα 3,5 λεπτά...

Η Porsche έδωσε το video της Taycan Turbo GT που διέλυσε το ρεκόρ της Tesla στο Nurburgring

Στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας η Porsche παρουσίασε την πιο πιο ακραία έκδοση της Taycan, την Turbo GT, και σήμερα η γερμανική εταιρία δημοσίευσε...
Autoblog.gr