Τον περασμένο Νοέμβριο η Nissan παρουσίασε στην Ιαπωνία το ανανεωμένο Navara, το οποίο ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ταϊλάνδη -όπου και κατασκευάζεται για τις αγορές της Ασίας- από τον Δεκέμβριο του 2020. Στην Ευρώπη, η παραγωγή του ιαπωνικού pickup γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Βαρκελώνη, και σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις το facelift του Navara δεν θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Πιο συγκεκριμένα, εκπρόσωπος της Nissan Αγγλίας δήλωσε σε μέσο της χώρας του:

Αυτό το νέο -με μικρές αλλαγές- Navara δεν θα είναι διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη. Θα συνεχίσουμε να πουλάμε το τρέχον Navara, το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο της Βαρκελώνης.

Αυτό σημαίνει ότι η Nissan θα συνεχίσει να πουλά το pre-facelift Navara τρίτης γενιάς στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του κύκλου ζωής του, το οποίο αναμένεται να έρθει σύντομα, δεδομένου ότι η τρέχουσα γενιά κυκλοφορεί σχεδόν αμετάβλητη από τα μέσα του 2014.

Η παραγωγή του pickup αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022 και με τη Nissan να μην επιβεβαιώσει ακόμη αν θα υπάρχει αντικαταστάτης, φαίνεται ότι αυτό θα μπορούσε να είναι το τέλος του Navara στην Ευρώπη.

Η κατάσταση γίνεται χειρότερη, αν σκεφτούμε ότι οι κακές πωλήσεις του Mercedes-Benz X-Class, το οποίο πρακτικά ήταν ένα Navara και κατασκευαζόταν επίσης στη Βαρκελώνη, καταργήθηκε -τον περασμένο Μάιο- μετά από μόλις δύο χρόνια εμπορικής πορείας.