Η εξέλιξη του C_Two πλησιάζει στα τελικά στάδια του πολυετούς προγράμματος του, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορεί να πωληθεί σε όλο τον κόσμο, ήτοι από τις πιο κρύες συνθήκες ενός καναδικού χειμώνα έως τη ζέστη ενός καλοκαιριού της Μέσης Ανατολής. Και για να βεβαιωθεί η Rimac ότι είναι έτοιμο για κάθε ακραίο σενάριο που μπορεί να αντιμετωπίσει, οι μηχανικοί της κροατικής εταιρίας έχουν θέσει το σύστημα κλιματισμού του ηλεκτρικού hypercar στο απόλυτο τεστ.

Χρησιμοποιώντας έναν κλιματικό θάλαμο, ικανό να δημιουργήσει θερμοκρασίες από -28 βαθμούς Κελσίου έως 48 βαθμούς Κελσίου, το C_Two δοκιμάστηκε σε συνθήκες υψηλής υγρασίας, καυτού αέρα, έως ότου η καμπίνα φτάσει τους 70 βαθμούς Κελσίου. Στη συνέχεια, ενεργοποιήθηκε το σύστημα κλιματισμού, ψύχοντας το εσωτερικό στους 22 βαθμούς Κελσίου, χωρίς να παρατηρηθεί υπερθέρμανση των εξαρτημάτων.

Στο άλλο άκρο, το πρωτότυπο όχημα αφέθηκε ένα ολόκληρο βράδι σε θερμοκρασίες -28 βαθμών Κελσίου, με τις πόρτες ανοιχτές, δημιουργώντας ένα λεπτό στρώμα πάγου σε όλο το C_Two. Καθώς τα υγρά στο αυτοκίνητο γίνονται παχύρευστα σε αυτές τις θερμοκρασίες, καθίσταται πολύ πιο δύσκολο να λειτουργούν οι αντλίες. Ωστόσο, και σε αυτές τις συνθήκες το σύστημα κλιματισμού λειτούργησε άψογα.