Πριν δύο εβδομάδες η Peugeot παρουσίασε τη νέα γενιά του 308, το οποίο είναι διαθέσιμο -μεταξύ άλλων- με δύο plug-in υβριδικά σύνολα, απόδοσης 180 και 225 ίππων. Ωστόσο, η “ηλεκτροποίηση” της γκάμας του μοντέλου δεν θα σταματήσει εκεί, καθώς χθες η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε ότι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 308 θα κυκλοφορήσει το 2023, έτσι ώστε να τεθεί απέναντι στο Volkswagen ID3.

1

Αυτό το επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της Peugeot, αλλά ανέφερε ότι ακόμα είναι πολύ νωρίς για να έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων, τις χωρητικότητες της μπαταρίας, καθώς και πάνω σε ποια πλατφόρμα θα βασιστεί.

Ωστόσο, υπάρχουν δύο επιλογές από τις οποίες έχει να επιλέξει η εταιρία. Η μια είναι η CMP πλατφόρμα, την ίδια που χρησιμοποιεί το νέο Citroen C4, η οποία έχει εξελιχθεί για να μπορεί να φιλοξενήσει κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνη και πετρέλαιο), plug-in υβριδικά σύνολα, καθώς και αμιγώς ηλεκτρικά, όπως το e-C4. Το 308, όμως, βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της EMP2 platform, η οποία έχει σχεδιαστεί να φιλοξενήσει plug-in υβριδικά σύνολα, αλλά όχι αμιγώς ηλεκτρικά.

2

Η πρώτη επιλογή συγκεντρώνει μικρότερες πιθανότητες να υιοθετηθεί, καθώς η Stellantis θα λανσάρει σύντομα μοντέλα πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, την e-VMP, η οποία είναι μια κατάλληλα τροποποιημένη έκδοση της EMP2 για χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσει την εν λόγω πλατφόρμα θα είναι η νέα γενιά του Peugeot 3008, το οποίο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2023.

Η Stellantis βρίσκεται στη διαδικασία της κάθετης ενσωμάτωσης των ηλεκτροκίνητων συνόλων, καθώς συνεργάζεται με τη Nidec για τους ηλεκτρικούς κινητήρες, με τη Punch Powertrain για τα συστήματα μετάδοσης, αλλά και με τη Total/Saft στα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών.

3

Η νέα γενιά του 3008 έχει προγραμματιστεί να παράγεται στο εργοστάσιο της Stellantis, στην πόλη Sochaux της Γαλλίας, ενώ το 308 θα παράγεται στο εργοστάσιο στην γαλλική πόλη Mulhouse. Αντίστοιχα, η νέα γενιά του Opel Astra θα φέρει τα ίδια σύνολα με το 308, αλλά θα παράγεται στο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρίας στο Ruesselsheim της Γερμανίας.

Αυτό θα παρουσιαστεί προς το τέλος του τρέχοντος έτους, θα βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα, και θα κατασκευάζεται μαζί με το νέο DS 4. Όπως και το 308, και το νέο Astra θα φέρει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, χωρίς ωστόσο να είναι γνωστές περαιτέρω λεπτομέρειες.

4Διάβασε ακόμα

Επίσημο: Νέο Peugeot 308