Με την έναρξη των παραδόσεων να έχει οριστεί για τον Μάιο του 2021, η Porsche έδωσε μερικές νέες πληροφορίες σχετικά με την τελευταία γενιά της 911 GT3. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών της γερμανικής εταιρίας -θέλοντας να βεβαιωθούν για την αξιοπιστία και αντοχή του μοντέλου- και εκτός του πάγκου δοκιμών, πήγαν με ένα πρωτότυπο στην πίστα του Nardo στην Ιταλία.

1

Εκεί στην οβάλ χάραξη της, το αυτοκίνητο έπρεπε να γράψει 5.000 χιλιόμετρα, με μόνη διακοπή για τους ανεφοδιασμούς, με σταθερή ταχύτητα 300 χλμ/ώρα, και το αυτοκίνητο πέρασε με “άψογα” την αξιολόγηση.

Επιπλέον, η εταιρία πραγματοποίησε κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης της νέας 911 GT3 πάνω από 600 δοκιμές εκπομπών, προκειμένου να ανταποκριθεί στα αυστηρά πρότυπα ρύπων, ενώ ξόδεψε περισσότερες από 22.000 ώρες με διαφορετικές προσομοιώσεις, με βάση τυπικά προφίλ πιστών.

O project manager των GT μοντέλων της Porsche, Thomas Mader, θέλοντας να υπερθεματίσει την σημαντικότητα της συμμετοχής της Porsche στους αγώνες, ανέφερε χαρακτηριστικά:

Η διαφορά στον κινητήρα της αγωνιστικής 911 GT3 Cup εντοπίζεται ουσιαστικά μόνο σε δύο εξαρτήματα, το σύστημα της εξάτμισης και τη μονάδα ελέγχου κινητήρα. Τα υπόλοιπα είναι πανομοιότυπα, αλλά έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που δεν αλλοιώνουν το τελικό ζητούμενο.

Εκτός των παραπάνω, η Porsche εργάστηκε για 160 ώρες στην αεροσήραγγα, ενώ την ρύθμιση της ανάρτησης έκανε στην πίστα ο Walter Röhrl).

2Διάβασε ακόμα

Επίσημο: Νέα Porsche 911 GT3