Προς έκπληξη όλων στις αρχές του χρόνου ο Cyril Abiteboul αποχώρησε από την Alpine F1 ως επικεφαλής της ομάδας, με την γαλλική ομάδα να προχωρά σε αναδιάρθρωση της ιεραρχίας της ομάδας. Έτσι, ως αθλητικός διευθυντής ορίστηκε ο Davide Brivio, ο οποίος βρίσκεται στο πλάι του Marcin Budkowski, ο οποίος έχει τη θέση του εκτελεστικού διευθυντή.

1

Ο Brivio άφησε τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή στην ομάδα MotoGP της Suzuki για να αναλάβει τον συγκεκριμένο ρόλο στην F1, με τον Ιταλό να αναφέρει την εμπειρία που αποκόμισε από τους δύο πρώτους αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα της F1 και τη σημαντική διαφορά που εντοπίζει σε σχέση με το MotoGP, τονίζοντας:

Ίσως ακουστεί αστείο πράγμα, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά είναι η ενδοεπικοινωνία. Είσαι συνεχώς σε επαφή με τον οδηγό, ο μηχανικός αγώνα τους λέει να κάνουν αυτό, να κάνουν το άλλο, να περιμένουν λίγο, το οτιδήποτε.

[Στο MotoGP] μόλις ξεκινήσει ο αγώνας, ο αναβάτης είναι μόνος του. Απλά κάθεσαι και παρακολουθείς τα monitors, είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις. Εδώ, είσαι συνεχώς σε επαφή. Είσαι σχεδόν στο μονοθέσιο. Νομίζω ότι νιώθεις πολύ περισσότερο μέρος αυτού που συμβαίνει στην πίστα.

Το απολαμβάνεις, αλλά όχι ως θεατής. Έτσι, η ενδοεπικοινωνία είναι η μεγαλύτερη διαφορά, αλλά είναι ενδιαφέρον και πολύ συναρπαστικό όλο αυτό.

2

Και αυτό γιατί στο MotoGP, οι ομάδες μπορούν να επικοινωνούν με τους αναβάτες όταν βρίσκονται στην πίστα μόνο μέσω σύντομων μηνυμάτων στα ταμπλό των μηχανών ή χρησιμοποιώντας ένα pit board.

Συνεχίζοντας, ο Ιταλός ένιωσε έκπληκτος από το πόσο γρήγορα ολοκληρώνονται οι αγώνες στην F1 από την στιγμή που ξεκινήσουν, παρόλο που συνήθως διαρκούν περίπου μία ώρα περισσότερο από τους αγώνες του MotoGP, λέγοντας:

Έζησα τον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν, στην αρχή θα έλεγα “ουάου, 1 ώρα και 40 λεπτά, 1 ώρα και 45 λεπτά, όσο και αν είναι, θα είναι μακρύς. Αλλά πέρασε γρήγορα, επειδή είσαι τόσο απασχολημένος, ακούς, ελέγχεις, αναλύεις. Είναι πολύ ενδιαφέρον, υπέροχη εμπειρία.

3

Τέλος, ο Brivio δηλώνει εντυπωσιασμένος από τη μεγαλύτερη πολυπλοκότητα της τεχνολογίας και τα δεδομένα που συλλέγονται στην F1 σε σύγκριση με το MotoGP, αναφέροντας

Δεν είμαι μηχανικός, αλλά μπορώ πραγματικά να εκτιμήσω την τεχνολογία. Είναι πολύ ενδιαφέρον και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους αποφάσισα να συμμετάσχω, γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω τα πάντα από την τηλεόραση ή όταν έρχεσαι ως επισκέπτης.

Υπάρχουν πολλές ομοιότητες θα έλεγα. Αναβάτες και οδηγοί έχουν το ίδιο κίνητρο πάνω-κάτω. [Είναι] σε καλή κατάσταση, είναι κακή κατάσταση, κάνουν παράπονα, δεν είναι χαρούμενοι, οτιδήποτε. Επομένως, από αυτήν την άποψη, είναι εντάξει.

Ίσως, όμως, η τεχνολογία, είναι πιο περίπλοκη. Το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο, έχει πολλά περισσότερα ανταλλακτικά, πολύ περισσότερες πληροφορίες και πράγματα που μπορείς να μετρήσεις, και ως εκ τούτου, πρέπει να αναλύσεις και να ελέγξεις πολλά πράγματα.

Είναι πολύ ενδιαφέρον και είμαι πολύ ενθουσιασμένος που συμμετέχω.

4Διάβασε ακόμα

Η ιστορία της Alpine