Η Hildegard Wortmann, η επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Audi μίλησε για το μέλλον των R8, TT αλλά και ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης που θα φέρει το σήμα με τους 4 κύκλους.

Έως το 2025 η Audi θα προσφέρει 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την Wortmann να λέει πως πως θα είχε νόημα να βγάλουν στην αγορά τον πνευματικό διάδοχο του A2, που θα βασίζεται στην MEB πλατφόρμα και θα αντλεί έμπνευση από το AI:ME Concept.

Σε ότι αφορά το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το R8, αυτό θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό, με την Wortmann να λέει πως το αυτοκίνητο “δεν θα είναι απλώς ένα R8 με έναν ηλεκτροκινητήρα”. Όπως είπε θα είναι “ένα R8 αλλά διαφορετικό”.

Φήμες θέλουν την Audi να ετοιμάζει ένα ηλεκτρικό R8 που θα αποδίδει 650 άλογα. Θα είναι τετρακίνητο και θα φορά μπαταρία 95 kWh που θα του χαρίζει αυτονομία 485 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.

Για το TT η Wortmann τόνισε:

Οι πελάτες έχουν αλλάξει και ο κόσμος έχει απομακρυνθεί από τα roadsters. Παλαιότερα κατασκευάζαμε τους διαδόχους των αυτοκινήτων μας, αλλά στη νέα εποχή αυτό δεν το κάνουμε. Πρέπει να αναζητάς νέα τμήματα επειδή οι πελάτες αλλάζουν. Γι’αυτό σήμερα κατασκευάσουμε τόσα πολλά SUV με coupe σχεδιασμό.

Σε ότι αφορά το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων η Wortmann είπε:

Το κόστος των μπαταριών μειώνεται. Σε δύο χρόνια από σήμερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μας θα είναι πιο κερδοφόρα από αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης επειδή αυτά χρειάζονται τεράστιες επενδύσεις για να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς ρύπων, όπως το Euro 7 που αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από το 2026.

Η Wortmann κατέληξε στο συμπέρασμα πως ανεξαρτήτου κινητήρα (ηλεκτρικού ή εσωτερικής καύσης), η εικόνα της Audi θα πρέπει να αλλάξει τα επόμενα χρόνια.

Είμαστε η Vorsprung Durch Technik για 50 χρόνια. Διατηρούμε αυτή τη γραμμή. Αλλά ποια είναι η πρόοδος σήμερα; Η πρόοδος δεν έχει να κάνει μόνο την ιπποδύναμη ή την ταχύτητα. Πρέπει να αλλάξουμε την εταιρία για να γίνει βιώσιμη. Η βιωσιμότητα είναι το νέο premium στη βιομηχανία.