Πέντε μέρες μετά την ανακοίνωση της τεχνολογίας, η Toyota δημοσίευσε ένα video στο οποίο ακούμε τον ήχο που παράγει ο ειδικά τροποποιημένος τρικύλινδρος 1.618 κ.εκ κινητήρας του GR Yaris που μπορεί να καταναλώσει συμπιεσμένο υδρογόνο.

Ο κινητήρας του Mirai και των υπολοίπων αυτοκινήτων με κινητήρες κυψελών υδρογόνου, χρησιμοποιεί υδρογόνο για την παραγωγή ηλεκτρισμού που δίνει κίνηση σε έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά ο νέος κινητήρας είναι ένας παραδοσιακός κινητήρας εσωτερικής καύσης που φέρει τροποποιημένο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και ψεκασμού, έτσι ώστε να μπορεί να καταναλώνει υδρογόνο αντί για βενζίνη.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει τοποθετηθεί σε ένα αγωνιστικό που βασίζεται στο Corolla Sport που θα συμμετέχει από τον Μάιο στο πρωτάθλημα Super Taikuyu Series 2021 με την ομάδα της Orc Rookie Racing.

Σύμφωνα με την Toyota, η καύση του υδρογόνου γίνεται με ταχύτερο ρυθμό σε σχέση με την καύση της βενζίνης και έτσι βελτιώνεται η απόκριση του κινητήρα, ο οποίος παράγει ήχο και έχει μηδενικές εκπομπές CO2, αλλά εξακολουθεί να παράγει NOx, λόγω της μικρής καύσης λαδιού, όπως ακριβώς συμβαίνει και στους κινητήρες βενζίνης.

Η Toyota δεν έκανε γνωστό την απόδοση του κινητήρα, ούτε εάν η συγκεκριμένη τεχνολογία θα περάσει στη παραγωγή, κάτι που αν συμβεί θα δώσει ένα διαφορετικό μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και στο υδρογόνο ως καύσιμο.