Σήμερα η γκάμα της Nio αποτελείται από το ET7, το EC6, το ES8 και το ES6, αλλά η κινέζικη εταιρία εκτός από αυτοκίνητα “πουλάει” και τρόπο ζωής. Ολόκληρο το όραμα της Nio αφορά ένα μέλλον όπου τα κοινωνικά μέσα, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι καθημερινές μετακινήσεις συγκλίνουν σε μια lifestyle εφαρμογή.

Έτσι, κάποιος μπορεί να αγοράσει προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα Nio Life της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να συνομιλεί μέσω εφαρμογής με άλλους ιδιοκτήτες της Nio. Επιπλέον, υπάρχει εξοπλισμός για την οδήγηση από και προς την εργασία, ενώ το βράδυ κάποιος μπορεί να χαλαρώσει στο σπίτι του με ένα ποτήρι κρασί με την σφραγίδα της Nio, και να συνομιλεί με άλλους ιδιοκτήτες της Nio για το πώς μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο το αυτοκίνητό του.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο επιδιώκουν εδώ και χρόνια να αξιοποιήσουν τους πιστούς πελάτες του με προϊόντα όπως μπλουζάκια ή καπέλα. Ωστόσο, οι φιλοδοξίες της Nio είναι πολύ μεγαλύτερες, καθώς ήδη χρησιμοποιεί το δικό της ψηφιακό νόμισμα με διαπραγματεύσιμες πιστώσεις, που μπορούν να κερδίσουν οι πελάτες της από την αγορά ενός αυτοκινήτου της. Επιπλέον, η εταιρία με έδρα τη Σαγκάη δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να παρακολουθήσουν από κοντά εκδηλώσεις.

Σύμφωνα με το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, η κινέζικη startup σήμερα έχει κεφαλαιοποίηση 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Nio σκοπεύει να ξεκινήσει τις πωλήσεις των μοντέλων της και στην Ευρώπη, με την Νορβηγία να είναι η πρώτη χώρα που αυτά θα γίνουν διαθέσιμα. Η εταιρία θα πραγματοποιήσει μια συνέντευξη τύπου στις 6 Μαΐου στο Όσλο όπου θα ανακοινώσει περισσότερες λεπτομέρειες.