Η Tesla σημειώνει κέρδη κυρίως επειδή πουλά τις ρυθμιστικές πιστώσεις ρύπων της σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και η FCA ήταν από τους μεγαλύτερους πελάτες της.
Ωστόσο ο Carlos Tavares, ο CEO της Stellantis, της εταιρίας που δημιουργήθηκε μετά τη συγχώνευση της FCA με την PSA, σε δηλώσεις του έκανε γνωστό πως πλέον η εταιρία δεν χρειάζεται να αγοράζει πιστώσεις ρύπων για να πιάσει τα όρια εκπομπών CO2 που απαιτούνται ώστε η εταιρία να μην πληρώνει τα σχετικά πρόστιμα στην Ευρώπη.
Από το 2019 έως το 2021 η FCA αγόρασε πιστώσεις ρύπων από την Tesla αξίας περίπου 2 δισ. ευρώ, με τον Tavares να λέει πως χάρη στη ηλεκτρική τεχνολογία που έφερε η PSA στην Stellantis, πλέον η εταιρία δεν χρειάζεται να αγοράζει πιστώσεις για να πιάσει τους στόχους εκπομπών CO.
Ο στόχος θέλει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία να έχει στην Ευρώπη μέσο όρο εκπομπών CO2 95 γρ/χλμ ανά κάθε νέο αυτοκίνητο που πουλά. Έως το 2030 ο στόχος αυτός θα μπορούσε να μειωθεί στα 43 γρ/χλμ.