Για ακόμη μια φορά η BMW έχει πάει στη πίστα του Nurburgring τη νέα M4 Convertible για δοκιμές εξέλιξης. Το αυτοκίνητο διαθέτει μαλακή υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, η οποία είναι κατά 40% ελαφρύτερη από εκείνη της προηγούμενης γενιάς, προσφέροντας καλύτερη ηχομόνωση και καλύτερη θερμική προστασία.

Κάτω από το καπό της υπάρχει ο 3,0-λιτρος (2.993 κ.εκ.) twin-turbo εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας (S58), απόδοσης 480 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.650 έως 6.130 σ.α.λ. στην απλή έκδοση. Στην Competition έκδοση η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και στα 650 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.750 έως 5.500 σ.α.λ.

Η απλή έκδοση συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικά με το 8-τάχυτο αυτόματο M8HP75 κιβώτιο ταχυτήτων της ZF, ενώ η Competition έκδοση αποκλειστικά με το δεύτερο. Η κίνηση στέλνεται στον πίσω άξονα, με την Competition έκδοση να είναι διαθέσιμη και ως τετρακίνητη.