Μέσα στο έτος η Skoda θα παρουσιάσει την coupe έκδοση του Enyaq iV και αυτή είναι η πρώτη φωτογραφία του μοντέλου, όπου ξεχωρίζει η coupe σιλουέτα του με την έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 5 εκδόσεις απόδοσης από 149 έως 306 ίππων, σε δικίνητες και τετρακίνητες παραλλαγές και με αυτονομία από 340 έως 510 χιλιόμετρα ανά φόρτιση.

Στις entry-level εκδόσεις, ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, ενώ οι πιο δυνατές εκδόσεις θα διαθέτουν ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, κάνοντας το μοντέλο τετρακίνητο.

Στη βάση το Enyaq iV Coupe 50 θα διαθέτει μπαταρία με χωρητικότητα 55 kWh (εκμεταλλεύσιμη χωρητικότητα: 52 kWh). Ο ηλεκτροκινητήρας του θα έχει ισχύ 149 ίππων και 220 Nm ροπή, προσφέροντας αυτονομία έως και 340 χλμ. Για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 11,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 160 χλμ/ώρα.

Ακολουθεί το Enyaq iV 60, το οποίο επίσης θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 179 ίππων και 310 Nm ροπής. Για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 8,7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 160 χλμ/ώρα. Θα εξοπλίζεται με μπαταρία 62 kWh (εκμεταλλεύσιμη: 58 kWh) με την αυτονομία να αυξάνεται στα 390 χλμ.

Έπειτα υπάρχει το Enyaq iV 80, το οποίο θα κινείται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 310 Nm ροπής. Για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 8,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 160 χλμ/ώρα. Θα εξοπλίζεται με μπαταρία 82 kWh (εκμεταλλεύσιμη: 77 kWh) με την αυτονομία να αυξάνεται στα 510 χλμ., πάντα στον κύκλο WLTP.

Η ίδια μπαταρία θα χρησιμοποιείται επίσης από τις δύο εκδόσεις που θα είναι εφοδιασμένες με τον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον εμπρός άξονα. Έτσι, τα Enyaq iV 80X και Enyaq iV vRS θα αποδίδουν 265 και 306 άλογα, με 425 Nm και 460 Nm ροπής, αντίστοιχα. Για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζονται 6,9 δευτ. και 6,2 δευτ. αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα του vRS να αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα. Η αυτονομία και των δύο τετρακίνητων εκδόσεων θα είναι έως 460 χλμ.