Μετά το μηχανικό πρόβλημα στο μονοθέσιο του Charles Leclerc, ο Valtteri Bottas εκίνησε από την δεύτερη θέση και κρίνοντας την ροή του αγώνα ο Φιλανδός θα τερμάτιζε άνετα στην δεύτερη θέση του GP του Μονακό. Ωστόσο, όλα κατέρρευσαν όταν μπήκε στα pits για την αλλαγή των ελαστικών, καθώς δεν βγήκε ποτέ ξανά στη “πίστα”.

Ο Bottas σταμάτησε ελάχιστα εκατοστά εκτός της προκαθορισμένης θέσης στο box στην Mercedes, κάτι που ίσως ήταν η αιτία να μην κουμπώσει σωστά το αερόκλειδο στο μπουλόνι του εμπρός δεξιά τροχού της W12. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το στόμιο του αερόκλειδου να “φάει” τα γρανάζια από το κούμπωμα στο μπουλόνι και μην μπορέσουν οι μηχανικοί να αλλάξουν τον τροχό και κατ’επέκταση να ολοκληρώσουν την τοποθέτηση των νέων ελαστικών στο μονοθέσιο του Bottas.

Μετά το τέλος του αγώνα, οι μηχανικοί της Mercedes-AMG F1 προσπάθησαν να αφαιρέσουν τον τροχό, ώστε να φορτώσουν αποσυναρμολογημένο το μονοθέσιο στα φορτηγά της ομάδας για την επιστροφή του στο εργοστάσιο, αλλά τελικά δεν τα κατάφεραν. Έτσι, οι εργασίες για την αφαίρεση του τροχού συνεχίστηκαν στο Brackley, και στο παραπάνω video η ομάδα μας δείχνει πως κατάφεραν να αφαιρέσουν τον τροχό με τη χρήση ενός εργαλείου dremel.